Tantvarning6
Oj, jag missade att det var en sida till innan jag skrev!
Oj, jag missade att det var en sida till innan jag skrev!
Daa, visst var vi! Notera att det var utomhusarbete, inte vill/kan vi vara inne med getingarna.
Fjällbruttan här kommer torkade jordgubbar!
Dog tråden Fjosok?
MV85, det är bara att ignorera exet, hur normal är hon som håller på sådär? Är det slut så är det. Om ni måste hålla på och älta det om och om igen så har hon nått sitt mål. Det är bara att hoppas att hon inte är något slags psyko också och börjar med stalking eller så.
MV85, skriv ut mailen och skicka dem i ett tjockt brev till hennes mamma.
Haha, jag hade en liten fling för många år sedan innan jag träffade maken. Någon skvallrade för hans exfru som ringde hem till mig mitt i natten, givetvis för att kolla om han var där, men hon använde ursäkten att hon behövde veta lite om papegojor!
Mitt i natten!
Och vi kände inte ens varandra.
Jaja, de blev faktiskt tillsammans igen efter många turer hörde jag senare, så det kan vara effektivt tydligen.
Han var där.
Toppenidé Frulle!
Tinker, jag tror också på att läraren kan göra ett försök först, om han kan säga det i mer allmänna ordalag så blir det inte lika laddat vare sig för dem eller din dotter.
Han får ju däremot verkligen förklara för dem att hon tigger och att de andra delar med sig eftersom de är snälla men att då blir inte de heller mätta.
Getingstatus:
En geting under sittringen när dottern skulle kissa!
Som tur var hörde hon surret och flög upp innan det var försent. Men...jag tycker att det är liiite färre nu, kan det vara på gång att mattas av?
Jag håller allt som kan hållas Blpmman.
Grattis Cantaton och MV85 med, skönt att det löste sig.
Dfk, passa dig för henne. Jag har bråkat med en människa som sålde över Blocket. Ingen vara kom, efter två månader typ så fick jag tillbaka mina pengar. Då hade jag pratat med polisen, ringt henne överallt, till och med på hennes jobb och pratat med kollegor (jag är envis och med litet detektivarbete så snokade jag reda på numret dit.)
Fjosok, bra idé med strutborttagningen, ska de ha glitter eller inget?
Aha, de slipper nattlinne också.