• Soldemor

Tantvarning6

dfk skrev 2009-10-25 17:14:38 följande:
    .Eller så får du låta honom hålla i lilla missan så att han blir sådär varm och go. Jag hoppas att kissen kan bli er.
    Gissa varför jag vill ha med honom upp t Helsingborg?
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-10-25 17:21:07 följande:
    Soldemor: kramar. Trist för er med grälet. Hoppas ni kan lösa det på något sätt.
    Tack, alla kramar behövs!

Idag höll jag förresten på att slå ihjäl mig. När mässan var slut och jag skulle gå in i sakristian för att byta om, missade jag på något vis ett trappsteg och for handlöst mot en gravsten som ligger precis utanför sakristian. Men tydligen har min kropp vissa minnen kvar från tiden när jag tränade kampsport, så jag landade på sidan. Jag är ganska blå och så,men det är bra med liturgiska kläder, mässhaken skyddade nog en hel del.
  • Soldemor

Morrn!

Så läckra mattor Blomman! Och föntsterlådorna! Är det korg?

Idag är jag ganska stel och har ont i vä sida efter närkontakten med min forna kollegas gravsten. Det var jiu-jitsu jag tränade i början av 90-talet och vi höll på en hel del med falltekniker. Funkar tydligen!

Känner mig verkligen som Soldemor idag, då Soldan ligger i mitt knä just nu. Hon har blivit så mammig och vill ha så mycket uppmärksamhet. Amaretto sover mest hela dagarna. Visst,han växer fortfarande, men Solde tycker nog han är ganska tråkig. Hon vill ha någon att leka kattlekar med! Tänk om maken kunde inse detta! Suick! *pussar Solde på huvudet*
    Kom med förslaget att han kanske inte märker om här är en liten katt till, men fick bara en bister blick tillbaks...

• Soldemor

Skrev ni några försäkringspapper på plats? Kom polisen? Viktigt att du försöker utreda om det ej är ditt fel, iaf för försäkringsbolagen! Är det hans fel så gör en anmälan omgående och låt polisen dokumentera skadorna på din bil!

• Soldemor

Är man inte överens om vad som hänt och vem som är orsak,kan man ringa polisen. Allt är lättare att se på plats än efteråt.

• Soldemor

Vill inget just nu, är bara så ledsen när jag tänker på, att ikväll är sista g¨ången jag får träffa Siena. Har skickat ett mail t maken där jag liksom tog sista chansen att få honom att förså, och det verkade som om det bara försvann! Åh, jag tror att jag går ut och dränker mig i avloppsbrunnen i ösregnet!

• Soldemor

Här är en jättekramn till Cantaton, Sonja, Tinker, Lillabrud och alla andra som känner behov av kramar just nu! Tror förresten att jag kramar mig själv lite också¨. Var och mötte en liten fyrbent bebis blick igår och förälskelsen satte sig än hårdare. Ringde hem och sa till maken att jag tar henne, så är det, ingen läskig tysk úppfödare skall lägga beslag på henne. Han sa ingentong och har knappt talat med mig alls idag. Skall nog skriva ett mail t honom och förklara att vi tar henne på prov och att han inte kommer märka av henne,hon är lika cool som storenbtror Amaretto. Ohh, har ont i magen!

Svar på tråden Tantvarning6