• Soldemor

Tantvarning6

Skall se om någon snutt vill ut (läs: Amaretto, absolut inte fina fröken I!) och sedan lägger jag mig nog, yr och trött och faktiskt alldeles allmänt eländig!

• Soldemor
    lillabruden skrev 2009-11-06 01:43:09 följande:
    Ojdå! Men när bodde du där? Dem senaste åren har jag hört (inget jag kan verifiera precis..) att "flickorna" numer befinner sig på en annan gata jag inte tänker nämna.... Och tyvärr får jag säga att jag blivit förföljd lite överallt i Malmö en gång hade jag gympa i gymnasiet vid Pildammsparken och en Fiat full med killar i 20års åldern följde efter mig i typ 20min när jag sprang rundan! Dem stack när jag hann fatt min klasskompis...äckel!Vi blev ändå överbjudna på budgivningen....så det blidde inte vår boning detdära
    Maj 2003-feb 2005
  • Soldemor
    lillabruden skrev 2009-11-06 02:01:54 följande:
    Solde, jag tyckte det var jättetrist att höra om 'diskussionen'...Tinker har nog rätt där, han projecerar hur han känner för sigsjälv på dig... Ställ honom frågan om inte den egenskap att vilja hjälpa t.e.x kisekatter är en av dem som han blev förälskad i dig från början! Jag ska skicka en av mina änglar till honom, så hon kan banka vett i honom!!
    Skicka en hel armé, tack! Det behövs nog!
  • Soldemor

Tack för alla kramar och all uppmuntran, det gör gott! Nu tänker jag så, att lillan kommer när det var tänkt, så får han väl gå då om hon nu är så förfärlig och innebär så himla mycket jobb! Jag blir så trött på honom! I morse var det småsurt och blängigt igen. Mm, det är kanske dags att fundera på framtiden. Men den lilla-lilla skall vara med i min framtid! Hon vägde 923 gram igår kväll!

• Soldemor

Tack, Sonja! Du har fångat honom på pricken och du stärker mig med dina ord, jättekram!

• Soldemor
    Aleta skrev 2009-11-06 13:40:24 följande:
    Jag vadar runt i choklad, skickar massor till alla tanter och farbröder!Jag ska göra hundra praliner, minst, idag. Förresten så har jag anmält mig till en jazzsångtävling för skojs skull.
    Mm, tack! *tuggar och kladdar choklad i tangentbordet*
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-11-06 13:57:15 följande:

Tack. Det är dock helt ideellt och jag har haft det sedan 1997.Ingen risk att jag börjar producera dokusåpor...
    Kändis-Kjell?
  • Soldemor

Då beger jag mig väl hemåt, lite att göra och tidigt sänggående. Vi skall hämta Amarettos uppfödare 04.45 i Lund i morgon bitti, så det blir väl upp vid 3.00-3.30 sådär. Och han skall åka båt, för första gången i sitt liv...och hans husse skall få se massor av kattungar (brukar det vara på utställningar)

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-11-07 21:33:14 följande:
    Jag säger som Didis: HUR??? Och förresten så kan du gott ge dem didis nummer också så kan ni åka tillsammans, ni skulle se snygga ihop på bild det vet jag. Dessutom skulle ni kunna dricka vin på hotellet och ha trevligt.
    Dubai? Vib? Är dom inte väldigt mycket muslimer där?
Svar på tråden Tantvarning6