Tantvarning6
Skall se om någon snutt vill ut (läs: Amaretto, absolut inte fina fröken I!) och sedan lägger jag mig nog, yr och trött och faktiskt alldeles allmänt eländig!
Skall se om någon snutt vill ut (läs: Amaretto, absolut inte fina fröken I!) och sedan lägger jag mig nog, yr och trött och faktiskt alldeles allmänt eländig!
Tack för alla kramar och all uppmuntran, det gör gott! Nu tänker jag så, att lillan kommer när det var tänkt, så får han väl gå då om hon nu är så förfärlig och innebär så himla mycket jobb! Jag blir så trött på honom! I morse var det småsurt och blängigt igen. Mm, det är kanske dags att fundera på framtiden. Men den lilla-lilla skall vara med i min framtid! Hon vägde 923 gram igår kväll!
Tack, Sonja! Du har fångat honom på pricken och du stärker mig med dina ord, jättekram!
Kjell Präst skrev 2009-11-06 13:57:15 följande:
Då beger jag mig väl hemåt, lite att göra och tidigt sänggående. Vi skall hämta Amarettos uppfödare 04.45 i Lund i morgon bitti, så det blir väl upp vid 3.00-3.30 sådär. Och han skall åka båt, för första gången i sitt liv...och hans husse skall få se massor av kattungar (brukar det vara på utställningar)
Amaretto alltså, åka båt första gången, inte maken...