Tantvarning6
Välkommen till klubben för de som har besvärliga män!
Välkommen till klubben för de som har besvärliga män!
Vi håller allt vad vi har,lycka till!
Jepp, tror stensäkert att alla män är släkt, mer eller mindre, och de har en gemensam "irrtiations"-gen. Inte som irriterar dem själva, men väl omgivningen av kvinnligt kön...
Hej alla tanter!
Det är 18/1 som jag skall på tv-inspelning, sedan får vi se hur det går, om jag talar om när det skall visas. Fast det lär ni väl märka ändå om ni ser på det...
Visst är lilla lill-bruttan söt, hon är så söt så jag kan nästan bara tänka på henne. Hemma är det i princip lika frostigt som innan. Fast ibland glömmer han sig lite och svarar på något jag säger. Att han orkar! Men han får hålla på bäst han vill, idag tänker jag tinga lilla madamen och prel bestämma när jag skall hämta henne. Så är det!
Nu skall jag ringa och tinga Lillan...
Vad kul att läsa om alla utklädda tanter och fester mitt i min egen bedrövelse. (som jag förvisso vet inte är något alls jämfört med ex Cantatons liv nu, men jag mår skit). Skall ha dopsamtal kl 14, sedan minnesgudstjänster 17 och 19. Det betyder att jag inte kommer vara hemma igen förrän vid 21 och det måste erkännas att det känns lite skönt. Hemma är det i princip bara frostig tystnad och arga blickar fortfarande. Hur kan man bli sådan för en liten söt katt? Är det att jag visar att jag faktiskt har en egen vilja också, att inte alltid han kan styra allt? För det måste väl vara något annat också? Men ibland glömmer han sig och talar lite. Han låg på soffan hela förmiddagen, ända tills jag sade att jag snart skulle iväg. Då gjord han mat, till oss båda, men sedan var det som vanligt ändå. Hur länge skall han orka hålla på så här? Men jag känner igen det, det är ofta som han gör typ ett helt bostadsområde av ett litet problem, om ni förstår hur jag menar. Hade jag varit otrogen el så, kan jag förstå reaktionen mer, men det är en liten katt som kommer och jag tar fulla ansvaret för henne, vilket oerhört problem! JÄTTESUCK!
Hade inte snuttarna varit hemma så kanske jag inte skulla sova hemma inatt...börjar fundera på om det är dags att ta en helt ny inriktning i livet...
Nu har blomman post...