• Cantaton

Tantvarning6

Kjell Präst skrev 2009-12-19 07:15:34 följande:
    Jag såg en reklamskylt på Stockholms central. Den var från Burger King och det stod "Vi serverar frulle". Frulle, kan du inte gå in på Burger King och säga "Jag heter Frulle. Servera mig!"
    Nu ska jag hem till pappa (alltså hans hus) o baka julgodis med syrran o alla andra som bor i det huset (ja, inte pappa då...)

Pappa får förresten mkt troligt permis på jul.
  • Cantaton

Vi julade till det lite igår när vi hade adventsfika för våra vänner. Jag har inte orkat tidigare i år. O så mysigt det är då! Stjärnor i fönstren med behagligt ljus, röda tulpaner, amaryllisen som nu slagit ut... Snö utanför! Iiiiih

Igår blev det mycket fika! Vi hade fikagäster från kl 15 till 23! Så lite fika här och lite där, och glögg och julmust och... Och jag som tänkte ställa mig på vågen idag. Visste inte alls om jag skulle våga efter det fikakalaset! (Min mage har tydligt visat att allt det fikat INTE var välkommet.) MEN! så fick jag världens överraskning. Efter att ha stått still på samma vikt (nåt hekto hit eller dit bara) i två månader (sedan pappa hamnade på sjukhus) hade jag den här veckan plötsligt gått ner drygt ett kilo!!! Trots fikat igår. Härlig överraskning. Sporrande att gå till gymmet idag då. Det där med personlig träning verkar göra nytta

• Cantaton
    Frulle skrev 2009-12-21 11:58:26 följande:
    Appropå lite naket.. Den 14/1 får frulle brön!!
  • Cantaton

Ungefär som jag (dock inte så ytlig. De är medfödda, likom...). Kommer nu typ i mina H-behåar efter att ha gått ner 16kg.

Fjosok skrev 2009-12-21 13:02:19 följande:
    Min vän, som fö är snäll och reko och noll bimbo. Men ytlig som attan, har BH 65H ...den ni ...
  • Cantaton

Inte i övermorgon! Det är ytterligare en dag emellan

Tisdag Onsdag Julafton

Frulle skrev 2009-12-21 23:08:17 följande:
    Men gud!! Det är ju för sjutton julafton i överövermorgon!! Men ikväll har jag köpt och klätt granen!! Mmmm luktar så gott!!Och så har jag kaklat klart hela köket själv.
  • Cantaton

Söt hon är Hoppas det går bra med magnetkameran, det är ju lite läskigt att åka in i det där "röret". Men då är det nog jättebra att hon fått ett sådant bra förtroende för doktor Martin Hoppas också att det inte är något allvarligt.

Aleta skrev 2009-12-22 10:12:03 följande:
    Tack sötnosar.Nu är det iväg till magnetröntgen. Vi får inte svar idag, det blir hundratals bilder att gå igenom och jag törs inte skriva vad de letar efter för då börjar jag gråta.Hon har i alla fall gjort sig fin med hårspännen för att hon ska träffa doktor Martin.Kram allihop!Hoppas du blir bättre snart Heloise.
Svar på tråden Tantvarning6