Tantvarning6
Kjell Präst skrev 2009-12-19 07:15:34 följande:
Pappa får förresten mkt troligt permis på jul.
*bakar lussebullar*
passion, detsamma! Stor kram till dig!
Vi julade till det lite igår när vi hade adventsfika för våra vänner. Jag har inte orkat tidigare i år. O så mysigt det är då! Stjärnor i fönstren med behagligt ljus, röda tulpaner, amaryllisen som nu slagit ut... Snö utanför! Iiiiih
Igår blev det mycket fika! Vi hade fikagäster från kl 15 till 23! Så lite fika här och lite där, och glögg och julmust och... Och jag som tänkte ställa mig på vågen idag. Visste inte alls om jag skulle våga efter det fikakalaset! (Min mage har tydligt visat att allt det fikat INTE var välkommet.) MEN! så fick jag världens överraskning. Efter att ha stått still på samma vikt (nåt hekto hit eller dit bara) i två månader (sedan pappa hamnade på sjukhus) hade jag den här veckan plötsligt gått ner drygt ett kilo!!! Trots fikat igår. Härlig överraskning. Sporrande att gå till gymmet idag då. Det där med personlig träning verkar göra nytta
Ungefär som jag (dock inte så ytlig. De är medfödda, likom...). Kommer nu typ i mina H-behåar efter att ha gått ner 16kg.
Inte i övermorgon! Det är ytterligare en dag emellan
Tisdag Onsdag Julafton
Nu har jag varit med mamma på bästa Carolas julkonsert Alltid så bra!
Jag är så segstartad på morgnarna...
Söt hon är Hoppas det går bra med magnetkameran, det är ju lite läskigt att åka in i det där "röret". Men då är det nog jättebra att hon fått ett sådant bra förtroende för doktor Martin Hoppas också att det inte är något allvarligt.