• didis

Tantvarning6

Hehe, här är det tvärtom, fullt hus.

Dottern har precis tillfrisknad från vad som måste betraktas som svininfluensa medan sonen börjar bli småkrasslig (men inte värre än att han sitter o spelar CS!). Maken fixar till tvättstugan och jag sitter här, fortfarnade i mysbyxor tyvärr, och har inte gjort ett skapandes grand idag.

Jo, jag har ju packat väskan inför kursen i Lund nästa vecka. Tyvärr har jag de senaste åren rest o bott på hotell så mycket att jag inte ens uppskattar det längre. Förut var det kanonmysigt att bo på hotell o titta på tv på kvällen, nu bara längtar jag hem. Det sorgliga är att jag inte riktigt vet om jag längtar till familjen eller till min lilla lägenhet i Jkpg. Jo, det vet jag väl men jag kommer att sakna friheten i min ligga lägenhet!!

passionsblomman skrev 2009-11-15 19:29:34 följande:
    Jag blev visst ensam hemma, naturligtvs ville sonen kolla in när pappa spelar fotboll. OOOH så synd att alla gick..*ironi*
  • didis

Öhhh, inte "ligga-lgh" - jag bedriver inte porrklubb där, utan min LILLA lägenhet!

• didis

Ja, jag brukar ju strosa omkring näck, kanske dags att dra upp persiennerna och ta betalt?

Vem vet - jag kanske får ihop till hyran i vilket fall??

Ni är alla välkomna att strippa i min porrlägenhet!! Det vet ju alla att Jönköping är syndens högborg!

Faktum är att någon öppnat porrklubb i lokalerna under pizzerian bara 100 m från mina föräldrar i Barnarp utanför Jkpg. Dags för extraknäck!

passionsblomman skrev 2009-11-15 19:50:55 följande:
    Hahahaha! En egen lite porr-lägenhet är kanske just vad en tant behöver? Hihihihihihi!
  • didis

"en capricciosa och en lapdance, tack"

passionsblomman skrev 2009-11-15 20:07:07 följande:
    hjälp vilka bilder jag fick i huvudet nu!
  • didis

Nu har maken stolt förevisat tvättstugan och inhöstat (som vi säger i Småland) lämpligt beröm. Hela familjen har stått och applåderat.

Oooh! Inget är så sexigt som en händig karl!!

PS om mina inlägg verkar lite knepiga är det för att jag lagade så förbenat god mat som bara skrek "viiin, viiiin". Trots allt börjar jag inte jobba förrän vid 10.30 i morgon, innan dess sitter jag på tåget.

• didis

En privatkock står högst på min önskelista! Precis före ett poolhus med ung poolpojke i badbyxor som serverar drinkar.

Jag vet inte om det är åldern, eller om hörseln har blivit bättre, men jag tycker maten oftare ropar "viiin" nu än för några år sedan. Idag var det kyckling och mangogryta - väldigt enkelt men mycket gott!!

*sjunger "viiiin, mina drömmars stad - ditt blotta namn är en serenaaaad"*

• didis

"och då ingår gratis cola!"

Fjosok skrev 2009-11-15 21:12:39 följande:
    Hade varit ännu roligare om dom öppnat plastikkirurgi på övervåningen och samarbetade där med.En lapdance, en vesuvio och en anusblekning tack!
  • didis

Nu dammsuger min älskade make runt mina fötter - det känns som en hyfsat tydlig signal om att jag borde stänga av datorn och göra lite nytta...

Men - oj! - så trögfattad jag är ibland!!

• didis

www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx&dok_id=GX02Ju259

man behöver inte läsa hela...

Pizzerian funderar dock på att flytta tvärs över gatan till gamla bensinmacken istället, de tycker kanske att det är "fel" kunder till porrklubben - mer korv-med-mos-typer än sofistikerade pizza-typer.

• didis

Välkommen hem till mig!

Efter att ha haft ett fis-kök i många år byggde vi om och ut för 2 år sedan och numer är det mycket roligare att laga mat!

Mitt tidigare skryt i tråden till trots är jag itne mycket för långkok och matlagning, åtminstone itne till vardags, men så trevligt att kastrullerna finns i EN låda och inte utspridda i olika skåp!

Bäst gillar jag spisen där plattorna ligger på rad istället för i en fyrkant och luckan för micron som liksom dras uppåt och den chockrosa fondväggen och...

Heloise skrev 2009-11-15 22:00:29 följande:
    Jag drömmer om sådana där fiffiga dra ut lådor, källsorterings-dra-ut-låda under diskhon,ett skafferi och en ugnjäkel som inte har PMS!
Svar på tråden Tantvarning6