• Sonja68

Tantvarning6

Men voj-voj, vad händer?!?!
    LillaBruden; skönt att du är hel och välbehållen efter krocken. Prata med försäkringsbolaget. Man ska nog rita och beskriva vad som hände. Jag blev påbackad i våras och då träffades vi samma kväll och ritade och skickade in till försäkringsbolaget. Han tog på sig alltihop.
    Cantaton: Hoppas verkligen det inte är något allvarligt med pappsen!!
    Kramar till er alla.
    Jag mår skit BTW
    Men det går väl över. Orkar bara inte skriva så mycket.

• Sonja68

Och nu Tinkers svåger!!! Kram till dig också!

• Sonja68

Ja, det verkar som att höstdippen slagit till med kraft

• Sonja68

Vi har i alla fall kommit så långt att vi bokat biljetter idag. Det bär av österut 25 dec-8 jan. Fira nyår med makens familj. Vi bilar halva vägen och tar flyg den farligaste och jobbigaste halvan av vägen. Vintervägen mellan St.Petersburg och Moskva är vedervärdig.

• Sonja68

Nämen fy så hemskt Cantaton !!!
    *kramar också om hårt, hårt, hårt*
    Ber för din pappa.

• Sonja68
    Villemoa skrev 2009-10-26 21:14:04 följande:
    Och en STOR KRAM till dig också Sonja!!
    Tack vännen!
  • Sonja68

Skickar många kramar till dig Cantaton.
    Jobbigt, jobbigt,jobbigt Vi hoppas det går vägen för pappa.

Imyours; du är så härligt kreativ, skicka hit lite kreativitet är du snäll

Jag är hemma med febrig liten K idag. Hon kom smygandes till mig i natt och hela hennes lilla kropp skakade och hon hackade tänder. Efter ett tag var hon brännhet
    Nu har hon 38.2 och är relativt pigg. Men inget dagis idag. Mys med mamma, och lite senare med pappa är ordinerat (av doktor Sonja )

Jag och maken är i alla fall on speaking terms igen. Så länge det nu varar. Så det känns liiiite bättre idag.

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-10-27 12:59:57 följande:
    Sonja, vad skönt att ni är på talnivå igen. Jag hejjar på er.Har han sagt förlåt för det där oom maten? För det borde han tamejden, annars kan ju HAN fixa den i framtiden. Med restaurangmeny och trerätters varje dag! *hmpf*
    Nej det har han inte. Om jag har lätt för att säga förlåt så har han VÄLDIGT svårt för det. Och han TYCKER verkligen att min mat inte är speciellt god, så varför ljuga.
    Det var nu inte så att han vräkte ur sig BLÄ vad dåligt, men han ville inte ha med den i lunchlådan och när jag frågade varför så sa han att det var inte speciellt gott. Sen när det stora bråket började så kom de riktigt elaka sakerna om HUR illa det var egentligen Inget att göra åt. JAG tyckte det var supergott, slurp och mums Jag tänker ungefär; "tyckte inte DU det, men oj så synd då... Laga nåt bättre själv om du vill vara säker på att det ska bli gott, om du nu är en sån j-a expert "
    Förut har han aldrig klagat på min mat, utan det är bara ett sätt att hitta nåt att klanka ner på, när jag i övrigt är perfekt Skämt å sido, klart jag fattar att det är något annat han mår dåligt över.
  • Sonja68
    DEN var bra Blommis!!!
    Den sparar jag till framtiden och plockar fram nån gång när det ränner rejält för mig
    Ser framför mig övriga familjens miner *skrattar fortfarande högt*
  • Sonja68

Nä, jag fattar inte heller varför det är så svårt att säga FÖRLÅT?!
    Jag har ett BEHOV av att få be om förlåtelse om jag gjort någon orätt.
    Då visar man att man ångrar sig, är medveten om att man gjorde fel och att man har en intention att inte göra så igen.

Svar på tråden Tantvarning6