ska försöka hinna in en snabbis
Sweet, telis och var det nån mer? Tack iaf för svaren om NY, förstår att det är svårt, för det är en stor stad som man inte kan se på en dag. Tanken är ju så klart att jag ska tillbaka dit nån gång, men vill ju ända passa på att göra nånting vettigt av vänte tiden vi har där. Empire State låter ju faktiskt kul, samt Central Park. Kan man hinna med båda? hur är avstånden där i mellan? nån som vet?
Jobbet, ja jag vet inte riktigt hur det går, jag försöker hålla lite lägre profil samtidigt som jag nu har så mycket att göra att jag inte hinner diskutera eller prata så mycket med övriga. En kollega som jag egentligen vet sen tidigare att hon är riktigt falsk och fjäskig när det passar henne har smörat en del, samtidigt som det kommer sjukt hårda kommentarer från hennes sida ibland. Men jag är inte lika mycket "kompis" med henne längre utan håller det till enbart arbetsnivå. Annars är det våra säljare som jag haft problem med, de är bara inne på kontoret en gång i veckan så jag har inte träffat dom sen sist (då det skar sig) så jag vet inte, de kommer till kontoret i morgon och jag känner mig riktigt rädd faktiskt. Nervös och vet inte hur jag ska bete mig. Alla säger så klart att jag ska vara mig själv och inte tänka på det, men det är ju inte så lätt?!? Men håller hellre en låg profil än att ta diskussioner med dom just nu, känner mig så i underläge. Men det är svårt att vara tyst också ibland då jag tycker att de kan bete sig som riktigt bortskämda barnungar...
Tack för att ni frågar, skönt att få ventilera sig här. Men kort sagt så mår jag mycket bättre nu, så jag har inte ont i magen och gråter över arbetssituationen längre, även om jag inte känner mig helt bekväm på arbetet.