Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Haha PB, läste lite slarvigt och såg inte att det var en dröm! ojoj vad det snurrade i huvudet innan jag fick ihop det
Haha PB, läste lite slarvigt och såg inte att det var en dröm! ojoj vad det snurrade i huvudet innan jag fick ihop det
BS - kram till dig Iris verkar vara besvärlig när hon får sina utbrott. Samtidigt som hon verkar vara super mysig när hon är lugn, har inga idéer på vad som kan hjälpa er. Vad säger dem på BVC får man igen hjälp där ifrån? Iris verkar vara en bestämd dam som vet vad hon vill
En kram till Koko också!
Ore - kul att du har lite tid att titta in, mycket nytt i början. Spännande tid!
och grattis på namnsdagen till AM, jag firar alla namnsdagar! Speciellt eftersom jag fyller år på samma dag som jag har namnsdag
Kommer inte ihåg mer att kommentera nu! Kram till er andra oxå
Min farmor heter Asta! Minns hur mina klasskompisar trodde hon hette Astma när vi var små!! Sen vet jag även en hund som heter så, jag tycker det är fint, men det är nog för att jag är så van med det, även om jag har väldigt svårt för min farmo!
Snorkis - förstår precis hur du känner. Men som nån annan klokt skrev, så tycker jag du ska fokusera på din graviditet och visa tydligt att du inte bryr dig om deras tävlande.
Nenne vad taskigt av dom att ringa från Falun! De menade bara väl men ack så fel det kan bli! Håller alla tummar jag har åt dig!!!
Snaily du behöver inte be om förlåt! Man behöver få skriva av sig när allt känns botten, stor kram till dig!
Cicci / Gucci
Srongt gjort att vara på rea bakis! Och vilken syn, när du lullade hem inatt!
Ska på två fester den här helgen, ikväll är det tjejkväll då vi säkert kommer gå ut och dansa natten lång. Imorgon är det två vänner som slagit samman deras födelsedagsfested hyrd lokal och galet mycket folk bjudna! Kul att få dra på sig fin klänningen frågan är bra orkar man med 2dagar nu för tiden
Nej nu måste jag ge mig ut på lite shopping, ljus till adventsljusstaken samt whiskey till present för morgondagen. Vet ingenting om whiskey,men dyrt brukar ju vara fint
På tal om tävling, så har det alltid varit lite så mellan min syster och vår kusin. När min kusin (som aldrig haft ett riktigt förhållande) skröt över hennes utbildningar och var spydig mot min syster som började jobba direkt efter gymnasiet och hade då ett långt förhållande, så kläckte min syster ur sig - "Du kan gärna få bli rik så är jag lycklig."
Svårt att återberätta, men där tog tävlandet faktiskt slut och det har blivit ett standard skämt i vår familj.
Hemma efter en snabb shopping i min håla, tänk att man kan hitta så mycket julklappar i så få butiker!
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska få fast en krok i fönstret så att jag kan få upp mina nya fina adventsstjärnor.
Här är det lugnt i tråden, har ni alla fredagsmyyys?
Själv väntar jag på min skjuts innan kvällens festligheter börjar, är uppklädd i mina nya paljett leggings, får se om jag blir utskrattad eller om de gör succé. Själv tycker jag de är riktig coola, men tvekade länge innan jag köpte dom...
Ska bli så skönt att få roa sig lite, har varit alldeles för mycket depp och tårar för mig på sista tiden...
Nej nu ska jag sluta pladdra för mig själv här och önska er alla en trevlig helg! håller tummarna där det behövs, en värmande kram för de som behöver det, övriga får väl en blöt puss :-x
lyckades så klart inte med pussen, nytt försök
tittar in en snabbis innan det är dags för sängen...
Har haft en helt underbar helg, så kul har jag inte haft det på riktigt länge! Nu känns allt med jobbet väldigt avlägset och det känns inte alls jobbigt att jag ska jobba imorgon igen. Nu är advent här och tråkiga dystra november är slut...
Hallå på er!
Ett snabb inlägg innan det är dags för sängen, ska jobba mellan 7-18 imorgon så ska försöka få ordentlig sömn.
Stor kram till BS, låter jätte jobbigt, men säger som flera andra att ni bör söka hjälp. Det kommer inte lösa sig själv eller bli bättre med tiden. Jag har två par i bekantskaps kretsen som gått på äktenskapsrådgivning när det tyvärr redan var för sent, man ser det som ett sista försök innan man skiljer sig, istället för ett hjälp att kunna gå vidare tillsammans och hitta tillbaka till varandra.
Lappis - kul att råka boka en resa låter som nånting ni är värda efter mycket jobb och längtar till solen gör väl alla just nu? har man råd och möjlighet så tycker jag man ska unna sig det
Telis skönt att ha bestämma sig för snitt? Grattis till beslutet och att du känner mig bekväm med det så är de det rätta.
Snaily - låter som ni har det otrligt vackert omkring er just nu, men ska inte klaga vi har haft ca -5 grader och klarblå himmel idag, man riktigt känner hur man vaknar till liv igen och november-depressionen är som bort blåst
Vickan - håller tummarna för ett bra jobb besked för din make, vad det nu blir så verkar du inte främmande för nått utav det?
Vänner imponerad av ditt lapp-system! Det tror jag verkligen att jag ska börja ta efter.
håller mina tummar,och blygdläppar och halsmandlar för nenne och blivande, och att plusvågen fortsätter nu året ut!