• porchez

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

junilejon - vilken idiot! Gaaahhh!!! och hon hade inte anat nånting innan? fy f-n vad hemskt... Låter som en kille jag träffade, för att göra storyn kort, så träffade jag honom samtidigt som han och hans sambo försökte få barn. Kan jag säga att jag bad honom dra åt h-vete när jag fick reda på sanningen. + att jag skickade ett brev till han flickvän och berättade vad han gjort. Vad jag vet så bor de fortfarande ihop, men inga barn, än iaf....

• porchez

vickan - vad trevligt! vart där? och är det något du rekomenderar? våga inte säga Nej, då vet jag inte vad jag gör

Hattis - ja en hatt kanske jag har mer användning av än en snigel

• porchez

juni - man skulle kunna tro det, då skulle jag vara en av de tjejerna? Fy vad hemskt, men Nej han är inte därifrån, finns tyvärr fler såna puckon!

Vickan - Tack! Precis vad jag ville höra

• porchez

aha är det så man gör en arg gubbe

• porchez

Vickan - å vad nice - nu längtar jag inte alls mer

Juni - gör som jag har fått gjort för att få råd - sälj bilen och spara varenda öre du kan, jag lyckades då på drygt ett halvår att spara ihop resan, men har då hittat billigt flyg för bara 6000kr

Snaily - övertala mig, jag tror jag har missat en snigels användningsområden! Det ända jag kan komma på är, om jag råkar bli så stressad av att ligga på stranden och göra ingenting att du skulle behöva sega ner mitt tempo lite?

• porchez

å förlåt juni har missat att du är arbetslös, eller glömt det just för tillfället iaf.

GodNatt Vickan, förstår hur du känner dig, har fortfarande inte vant mig vid att sova själv, efter två år som ensam!

• porchez

även om jag försöker få sov...hrm...säng sällskap ibland ändå

• porchez

just det, tänkte ju säga Grattis på namnsdagen för några som tydligen har namnsdag idag! *nyfiken på vilka det är*

• porchez

snaily - sitt eget hus på ryggen måste vara Den Bästa egenskapen ju! Kanske ska avtså från en och annan sommarklänning för både en snigel och en hatt? Vilket billigt boende jag kommer att få!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter