Summan av kardemumman - livets väsentligheter
nu har John Blund även varit hos mig, och jag ser knappt tangenterna framför mig, dags att krypa till kojs.
God natt!
nu har John Blund även varit hos mig, och jag ser knappt tangenterna framför mig, dags att krypa till kojs.
God natt!
Men vad är det jag läser! Grattis Snorkis!!! Det var den underligaste pluset jag hört talas om, men vad härligt med en svart prick i magen!!! Grattis, Grattis Grattis!!!!
alltså vad dumt det där lät, jag menade bara ett annorlunda sett att få reda på det Varför tog de inte gravtestet först? innan gyn. undersökningen?
håller tummarna för att Snorkis startar en positiv plus-trend här nu!
MrsB uch vad hemskt, har hört flera som råkar ut för de där konstiga a-kassareglerna, synd att det inte ska löna sig att plugga och ha viljan att bli nånting och som leder till att en dag få arbete...
ang Vaginos så har jag precis avslutat en antibiotika för det. Första ggn jag fick det i våras träffade jag bara en Barnmorska (pga. läkarbrist) som konstaterade det snabbt, hon förklarade noga för mig att hon skulle göra ett så kallat snifftest. Jag behövde bara lägga mig i stolen så sa hon JA du har det! så jag Ja det luktade lång väg om mig. Vaginos betyder att man har en bakterie i underlivet som ger illaluktande flytningar bla. Slidkattar (stavas?) så har man "fel" ph i underlivet.
Jag har fått återkommande besvär efter varje mens, men har nu då gått igenom ytterligare en kur och hoppas det äntligen ska gå över... har mått riktigt dåligt över detta.
Orkar tyvärr inte kommentera mer just nu, har det riktigt jobbigt på jobbet just nu och tänker dra täcket över huvudet och gråta en skvätt :(
jag vet inte riktigt vart jag ska börja om jag ska gråta ut här, men tack för kramar, de värmer. Jag vet inte om felet är mitt eller inte. Men det är väl typsikt vi tjejer som tar åt sig problemet och tror att det är oss det är fel på?
Tydligen är jag en riktig bitch på jobbet(jag trodde jag var ärlig och säger vad jag tycker) samt att jag tidigare har sagt ja till allt, gjort allt osv. nu orkar jag inte riktigt längre, samt inte har tid, känner att jag inte gör ett bra jobb pga arbetsbrist. Vilket i sig nog gör mig ganska sur, och det går ut över kunder och kollegor. Jag anstränger mig till tusen att vara trevlig mot kunder, och antar att jag då blir ännu mer otrevlig mot kollegorna.
Man gör sitt bästa hela tiden, men räcker inte till nånstans längre. Vill inte vara nån otrevlig bitch, och trodde inte att jag var det, men när jag frågade lite vad de tyckte om mig så kom det upp. Vet inte om jag är bitter pga. mitt privatliv?
De här berömda charmkurserna finns dom? tror jag skulle behöva en
Droppen rann över idag, då flera på jobbet skulle ut och äta idag, och jag var inte med bjuden
Muggels - Grattis till jobb projekt, få se nu om tanten kan hålla sig borta eller inte?
AM - spännande och skönt med er resa, tråkigt att alltid vara den som tar ansvar för packning. Håller tummarna för att Livia ska hålla sig frisk.
Min gyn. föresten tjatade ivrigt att om jag inte blev frisk från vaginosen den här gången, så skulle jag och min partner ta en gemensam medicin kur nästa gång, gick inte att få henne att förstå att jag inte hade någon partner!
Cicci- gillar dina glada inlägg, du verkar vara en härlig person full av energi!
och sist en kram till alla er som behöver!
vickan - har tänkt på det länge att prata med chefen. Har bara inte vågat än, har tyvärr ingen bra chef men måste snart göra det. Har så nära till tårar vid såna tillfällen och är livrädd att börja gråta.
Vickan - eftersom det är jobbarkompisarna som sagt det här om mig, så är jag inte särskilt villiga att prata med någon utav dom längre.
Koko - jag har ju ingen att gråta ut hos eller får diskutera det hela, men har underbara vänner som stöttar mig, men de är mer - "kom igen du är stark, bry dig inte om det" - typen. Just nu behöver jag nog gråta ut istället för att vara stark...
Vill på nåt sätt ta reda på hur situationen är, har ju inte insett att de tycker så här, ingen har sagt nånting så jag vill veta hur det ligger till först. Är det så att jag beter mig dumt, så vill jag veta det, och ha en chans att bättra mig...
hej på er här inne, och ett stort TACK för att alla kramar! De värmer. Idag har vi haft ett kund event på jobbet hela dagen, så det har gått bra.
Nu sitter jag här lagom lullig i huvudet efter några glas bubbel och alldeles för lite mat
Det som känns jobbigt just nu, är att jag tänker på ALLT jag säger och gör. Tänker hur det låter och ser ut i deras ögon. Men ska nog försöka prata med chefen i nästa vecka, då har det lugnat ner sig lite på jobbet och inga kunder eller säljare är kvar på kontoret. Vet inte vem jag kan lita på just nu, så på jobbet vågar jag inte prata med någon alls just nu.