Summan av kardemumman - livets väsentligheter
tryckte iväg lite snabbt...
...snygg sten och stället hade ju ett helt gäng snygga varianter!!!
tryckte iväg lite snabbt...
...snygg sten och stället hade ju ett helt gäng snygga varianter!!!
hm... för överstimulerade galningar som mig är det nyttigt att ha tråkigt.. men gaaa vad lite inspiration jag har att ta tag i nåt vettigt idag.... gurgel...
Snaily - jag vill också ha bubbel.....
Nenne - det var ju en smart lösning på fönsterbänkprojektet....hmmm våra är billiga från K-rauta har jag för mig
Snaily - *bamsekram* tungt med minus...
Nenne - känner igen problemet med för smala fönsterbänkar... hos oss är det lite olika bredd i olika rum konstigt nog.. har inte bytt alla än..
Ore - det är tillåtet att inte ha koll på alla trådisar... så här kommer mitt tillägg:
nämligen att Koko har fått en lillebror till Conny.
Vårt galleri på nätet har flyttat lite och fyllts på, fråga Telis så får du den nya länken.
Ehum.. skulle ju skriva välkommen tillbaka Junilejon!
Ego - surar över att maken just drog iväg på en tio dagar lång jobbresa... trist utan honom så länge....
Ore igen - bra länk till amningsbh:ar och sånt! himla tryggt att se att det finns i megastorlekar!! tack för tipset!
Ore - jag har i alla fall kommit så långt som till madrasskydd... detta efter en pinsam incident i våras när jag sov över hos en kompis och fick störtmens... himla tur att den sängen hade madrasskydd... men plastad frotté får nog införas framåt slutet... sanera sängar har jag tröttsam erfarenhet av..
MSW - jag brukar bara ha svårt att somna om jag VET att maken kommer att komma hem. När han är bortrest som nu är det liksom ingen idé att vänta... Men det är klart att man klarar sig! Även om det är tomt utan sällskap....