Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Sweetan - håller med Telis om att du haft minimalt med semester.. åtminstone jämfört med oss slöa svenskar... *ta HAND om dig*
Bibliotek hemma - fniss.. maken vill ha det men han läser inte böcker och äger inte mer än en hyllmeter. Jag vill inte ha det men äger en massa böcker och läser rätt mycket. Resultatet/kompromissen syns i galleriet!
Gosnosen - hur spännande som helst med ruvningen!!!
AM - strålande trådstart!!!
Viola - ligger på min 10 i topp men inte makens....
Brudbukett - det är en enda bilden som ligger i mitt bildgalleri *tipsar* design: jag förklarade och valde blommor, floristen fixade! dock saknades ranunkel.. men det var fel säsong
Liten - jag kör med strumpbyxor a la kalasbyxor i stor storlek från Gina Tricot - funkar bra! I deras sortiment finns f ö överdelar till rimliga priser som stora magar får plats i! Bastoppar som känns roligare än H&Ms.
Nenne - nääee vad du är gullig som kommer ihåg det! Och jag missade ju eran treårsdag.... dåligt av mig... älskade gamla oktoberbrudkompis!!! Imorgon är det alltså tre år sedan och vi ska fira genom värre vardagssnurr än vanligt.. bland annat ska jag till Ludvika över dagen.. urkans och snurr!
Blivande Fru L - spännande att processen är igång!!!