• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

porchez - det värsta med livet i hålan på K är att jag pendlar till residensstaden K i grannlänet V... håhåjaja.. jobbigt!

Ore - snurrigt med makens sysselsättning och lastbilskörning på helgnätter lät ju inte som mysigaste extraknäcket.. hoppas att han hittar en sysselsättning som han trivs med!!
    Min make konstaterade att företagets senaste utspel, att om man säger upp sig själv får man två månadslöner som bonus, var rätt klent. Här väntar vi på början av december och beskedet om hans framtida sysselsättning. Det kommer vara SJUKT nervpirrande när han väl får beskedet... gurgel och stånk. Förtränger det så länge....

Ego - alltså det här med växande mage är allt annat än bekvämt... det spänner och trycker och krånglar och har sig. hm... kan inte säga att jag gillar att vara gravid... urkans!

• viktualia

Porchez - nu har jag inboxat facit till dig.... för jag har lagt ner min anonymitet.. på mitt lilla vis.. fniss!

Och jag kommer gärna utklädd till Pippi - särskilt med min nuvarande stora mage i vädret.. ha ha!

Och japp... man passerar min håla på väg till trökstället på D där jag kliver på tåget när jag ska till storstan!

• viktualia

men Passionsblomman!!! du måste testa mitt tips. försöker förklara en gång till:

1. klicka på länken
    2. då står det www bt se / www auktionskompaniet.... i det nya fönstret.
    3. radera BT-adressen i adressfönstret så att det bara står https www auktionskompaniet osv...
    4. med klick på enter eller sök så kommer du rätt

(var tvungen att skippa alla punkter ovan.. hoppas du fattar)

• viktualia

Porchez - snorkis har nog inte avslöjat vilken metropol som är hennes hemma... däremot går väl ofta vägen till D genom K.... det är ju bara pluttvägar som går dit annars...

och det lekfulla stället i min håla har jag fortfarande inte undersökt... så går det när man inte har nåt umgänge/jobbgäng här på plats....

• viktualia

sovdags här också... och måste uttrycka en viss fascination över att vi presterat över 1100 inlägg på en dryg vecka.. fniss fniss

*godnattkram*

• viktualia

Fredag, jobb hemifrån och en tur till barnmorskan för rutinkontroll. Trollet är piggare än jag... det är en otrolig aktivitet i magtrakten...

SKÅL för fredagar!!!!!!!!!!!:cheers:

• viktualia

fniss fniss... näee.. hobbyalkisen drömmer sig bort.. ha ha ha ha... (äsch jag valde lite snabbt.. *fnittrar*)

• viktualia

Nenne - just nu är jag mest sugen på nåt varmt... nån soppa kanske med lite mer substans än misosoppa?!? Kanske med glasnudlar i?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter