Summan av kardemumman - livets väsentligheter
tradirajjj
tradirajjj
stackars Puff, 40 graders feber!
Gör det inte ont med epilator? En kompis till mig hävdade att den låter så jävla högt för att ingen ska höra att du skriker av smärta.
muggles
ska bli kul att se hur det blev sen på festen.
snaily
krullar de in sig igen? Min man har det problemet, fast i ansiktet. Stackarn, det gör skitont och inte blir det bättre sen när jag kommer med nål eller pincett och gräver ut de där krulljävlarna.
muggles
jag förstår precis hur det känns, man orkar inte hoppas till slut för det slår en bara till backen. jag önskar så att vi visste hur det blir och att det blir ett syskon till Goa Moa. En Fina Lina eller Härlige Herman (rimmade inte riktigt lika bra)
AM
Nä, inget vax, bara hyvel. Och det är mest under hakan och på halsen som de aldrig kommer ut i frihet utan vänder inåt igen. Men han är jävligt snygg ändå.
AM
Ja, cicci var väl skitbakis då...
Muggles
hahaha såg du något av honom när vi träffades? Han hade ju bautasolbrillorna på sig hela tiden... Din man var väldigt tjusig också, btw (och det säger jag inte för att ge igen).
AM
vi var båda väldigt fula som barn, så blir Pricken söt redan som liten så kan det antingen bara braka utför eller bli ett halvdant resultat som hans föräldrar.