Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

wooohoooooo! jag tog den!

• nennesjuttioåtta

fasen, nu står det "nu snart" på 10'. Rackarns!

• nennesjuttioåtta

jag tycker också lappis man är snygg.

Jag tror nog jag skulle tycka att alla än var snygga, för man förstår att om ni älskar dem så är de väldigt vackra inuti och då kommer de tut på något vis.

• nennesjuttioåtta

muggles
    visst finns det fula män, men inte här

• nennesjuttioåtta

*glider in på knäna*

Har ni hört ett ballt riff på länge? BeeooobeibobeeiiiiooööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

• nennesjuttioåtta

EA
    Ooooho scheisse! hur ska ni göra nu då?!?!?

• nennesjuttioåtta

min man finns på FB full i skit i fejjan. Eller egentligen är det lera men...

Anyway!

Hej på er! idag och igår har jag outat för mitt tjejgäng, jag var lite nervös eftersom jag själv inte var little miss sunshine när de berättade den glada nyheten för mig... Men nu känns det så bra, och de blev jätteglada och rörda.

fast nu känns det som att vi ljuger och har hittat på alltihop. Det är en pruttkudde bara. *fjöööttt*

Lappis
    iiiihhhhhhhh
    men det där med naglarna, var det inte i muffen de skulle kolla?!?

vad var det mer... kokisen, har du kommit ikapp nu?

Snaily
    jag tänker också på överstimulering? Jag hade ju lite ont i magen en tid efteråt men det kändes mer som stick inuti, inte så där svullen och öm som precis efter ÄP. Då har du ju mycket vätska i buken och särskilt efter att ha tömt så många blåsor som du gjorde. Kolla med din gyn!

• nennesjuttioåtta

muggles
    *juckar mot ryggstödet och springer fort över parketten med stolen nedsänkt i lägsta läget*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter