Summan av kardemumman - livets väsentligheter
PB - vilket fint brev du fick ifrån din son. Utifrån ditt engagemang i honom har han ju helt rätt i det han skrev.
Muggles - det blir säkert jättesnyggt med den svarta blommiga tapeten.
Telis - vi hade jättetrevligt igår kväll. Tjejen som disputerade är också tvillingmamma (vi låg på KK samtidigt) och vi fick ett långt samtal med hennes man, i lugn och ro för en gångs skull, eftersom det inte var fyra barn med, som samtidigt drog och slet i sina föräldrar.
Det är inte så lätt att ha vuxna samtal under sådana omständigheter alla gånger.
Parnassia - haha, jag skrattade gott åt YouTube-klippet.
Igår fick vi våra vardagsrumsmöbler levererade och idag har vi fått det mesta på plats, och vi är såååå nöjda med hur det blev. Simon & Tomas - släng er i väggen! Det enda om är trist är att ytan på soffbordet är ojämn, så det måste vi reklamera, men det passar iallafall bra in. Ikväll har jag impregnerat dynorna till soffan, så jag hoppas att den överlever även med två klåfingriga busar i huset.
Nu börjar de stora bitarna i inredningsväg falla på plats i bottenvåningen, och det känns så himla bra. Vi är supernöjda med hur det blivit hittills, och nu är det mest lite piffande med tavlor, kuddar och mattor som återstår. T o m svärfar, som inte är den som direkt strör komplimanger omkring sig, tyckte att det blivit fint och särskilt gillade han att få sitta i Jetson-fåtöljen och se På spåret igår kväll.