Summan av kardemumman - livets väsentligheter
BS - trist att ni var tvungna att åka tillbaka till neo, men se det ur mitt perspektiv; ni kommer definitivt inte bli tvungna att stanna i tre månader, som vi gjorde. Hoppas att Astrid snart inser att det är skönt att sola. Äter hon ordentligt nu? Kram!
Cicci - tänk om det hade räckt att ha mens under de perioder man försöker bli gravid!
Muggles - trist att behöva lägga en massa tid på jobbet, när man hellre vill lägga den på hemmet. Hoppas att flytten går bra! Ska ni köpa något mer än elfahyllor och garderobsinredning för pengarna ni fick av dina svärföräldrar? Själva måste vi skaffa belysning till vardagsrummet, och det är ganska svårt, tycker jag. Vi ska någon typ av spotlights över matbordet, någon större lampa över soffbordet, en läslampa och någon "myslampa".
Snorkis - ja en Mulberryväska finns defintivt på listan över saker jag hellre hade lagt 6 300.- på!
Idag är Piff & Puff själva på dagis för första gången, och det känns som att jag har semester. Det känns både konstigt och skönt att få några timmar för sig själv. Jag börjar inte jobba förrän den 1:e februari, så förutsatt att inskolningen går bra och de inte blir sjuka kommer jag att få två veckor med tid för mig själv.
Ska se till att inte bara göra nyttogrejer, utan även sådant som är lite mer lyx.