• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

...och när det blir dags för Nancys vaccination så får du hälsa från mig till sköterskan J om ni går till den största djurkliniken i din stad

• snaily

Nenne
    Hihi, du hittar ju mitt och Korvens namn i galleriet annars
    Kliniken på Norra gatan är mitt tips.

• snaily

Men vadå Telis, det äääär ju fantasiskt att föda vaginalt, du bara MÅSTE prova Särskilt om det ÄR en medicinboll du har där inne

(Har just läst en massa sandlådetrådar på FL och tar mig inte ur ironi-tänket.)

Om jag ska vara lite allvarlig så håller jag med dig Telis - det är svårt att veta om folk vill ha medhåll eller goda råd. En kollega till mig är expert på att ge (mer eller mindre) goda råd i precis alla lägen, och jag är sån att jag oftast bara vill "gnälla av mig". Men det kan ju inte hon veta, egentligen!

• snaily

Nej Frullan, EA jobbar ju med "paprikor"! Nu fick du nåt att fundera på tills EA inboxar dig det rätta svaret

• snaily

Frullan
    Visade inget = var bra, eller?

Hade en 15-årig njursviktskisse inne idag och tänkte på dig och din.

• snaily

Hej Oupsie!
    Gillar dina bilder i galleriet!

• snaily

Cicci
    Har inboxat dig om en hemskt oviktig grej

Snorkis
    Fy och usch för illamående...

• snaily

porchez skrev 2009-12-08 21:08:10 följande:

skrattar lite åt Vickans kommentar till snorkis, att gå iväg och få hjälp på en gång mot illamåendet... Man lär sig av misstagen, fniss fniss...
  • snaily

PB
    Läskigt med håravfallet! Sånt kan väl vara stressrelaterat har jag för mig, men läskigt och tråkigt ändå! Kanske fråga sjukvården för säkerhets skull?

Lappis
    Kul med NY-resa! Nu håller du fingrarna borta från resten av planeringen bara!

• snaily

Muggles, vilken dramatik! Skönt att det inte verkar vara någon fara! Men allra bäst hade förstås varit om du fått ett plus och det INTE varit ett x...

Cicci
    Fy vad jobbigt med krupp! Hur mår han idag?

Nenne - grattis till TVÅ positiva test! Ska ni ha tvillingar alltså?
    Gillar ditt senaste blogginlägg! (Min dators föråldrade version av explorer gör det omöjligt att göra kommentarer i din blogg så skriver det här istället.)
    Skönt också att läsa ett livstecken från BS!

Sweet
    Härligt att stressen släppt lite. Hoppas det fortsätter så länge! Ha det så mysigt på minisemestern!

Koko
    LYCKA TILL!

Vickan
    Jag skulle också blivit lite grinig av såna "välmenande" kommentarer och "goda" råd...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter