Summan av kardemumman - livets väsentligheter
...och när det blir dags för Nancys vaccination så får du hälsa från mig till sköterskan J om ni går till den största djurkliniken i din stad
...och när det blir dags för Nancys vaccination så får du hälsa från mig till sköterskan J om ni går till den största djurkliniken i din stad
Nenne
Hihi, du hittar ju mitt och Korvens namn i galleriet annars
Kliniken på Norra gatan är mitt tips.
Men vadå Telis, det äääär ju fantasiskt att föda vaginalt, du bara MÅSTE prova
Särskilt om det ÄR en medicinboll du har där inne
(Har just läst en massa sandlådetrådar på FL och tar mig inte ur ironi-tänket.)
Om jag ska vara lite allvarlig så håller jag med dig Telis - det är svårt att veta om folk vill ha medhåll eller goda råd. En kollega till mig är expert på att ge (mer eller mindre) goda råd i precis alla lägen, och jag är sån att jag oftast bara vill "gnälla av mig". Men det kan ju inte hon veta, egentligen!
Nej Frullan, EA jobbar ju med "paprikor"! Nu fick du nåt att fundera på tills EA inboxar dig det rätta svaret
Frullan
Visade inget = var bra, eller?
Hade en 15-årig njursviktskisse inne idag och tänkte på dig och din.
Hej Oupsie!
Gillar dina bilder i galleriet!
Cicci
Har inboxat dig om en hemskt oviktig grej
Snorkis
Fy och usch för illamående...
porchez skrev 2009-12-08 21:08:10 följande:
PB
Läskigt med håravfallet! Sånt kan väl vara stressrelaterat har jag för mig, men läskigt och tråkigt ändå! Kanske fråga sjukvården för säkerhets skull?
Lappis
Kul med NY-resa! Nu håller du fingrarna borta från resten av planeringen bara!
Muggles, vilken dramatik! Skönt att det inte verkar vara någon fara! Men allra bäst hade förstås varit om du fått ett plus och det INTE varit ett x...
Cicci
Fy vad jobbigt med krupp! Hur mår han idag?
Nenne - grattis till TVÅ positiva test! Ska ni ha tvillingar alltså?
Gillar ditt senaste blogginlägg! (Min dators föråldrade version av explorer gör det omöjligt att göra kommentarer i din blogg så skriver det här istället.)
Skönt också att läsa ett livstecken från BS!
Sweet
Härligt att stressen släppt lite. Hoppas det fortsätter så länge! Ha det så mysigt på minisemestern!
Koko
LYCKA TILL!
Vickan
Jag skulle också blivit lite grinig av såna "välmenande" kommentarer och "goda" råd...