Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Oupsie - ja, just nu kör maken och då går det sakta och försiktigt fram... I vår familj är det jag som är fartdåren, skyller på yrkesskada.
Oupsie - ja, just nu kör maken och då går det sakta och försiktigt fram... I vår familj är det jag som är fartdåren, skyller på yrkesskada.
Vickan - ja, den staden har en alldeles särskild plats i mitt hjärta efter mina 8 år där. Många minnen blir det... Här är den ju! *vinkar frenetiskt*
Vickan - kan inte komma på någon sån! *grubbel* Ledtråd till förnamn??
Vickan - ok, tack! Ingen jag känner igen från skolan men har googlat honom nu och fått lite mer info. Oupsie - ja, ring!
Hej och hallå i snölandet!
Jag känner mig helt slut i huvudet efter en helg med mina tre systerdöttrar - gaaaaah, det är verkligen inte tyst ens en millisekund! Nu har de äntligen gått och lagt sig så man kan andas lite
Det har gått över förväntan bra med Korven och barnen, fast de är lite rädda. De har blivit mindre rädda allt eftersom och han beter sig exemplariskt, och extra försiktigt med den minsta. Han är så förståndig, min lilla Korv!
Igår var vi på Hovet och såg Eddie Izzard tillsammans med många tusen andra - och vi satt på parkett på rad 3! Nästan så vi kunde ta på scenen! Det var helt fantastiskt som väntat!
Tusen tack för supertrevlig fikastund Telis! Känner mig ärad som fick bli er första gäst i huset! Har ni fått hem barnvagnen nu? Glöm skrocken tycker jag - förresten så var det ju jag som började tjuvstartsshoppingen
Hur mår du Koko? Bättre hoppas jag! Tänkte på dig när jag svischade förbi på E4an för några timmar sedan, när jag skjutsade maken till Arlanda.
Välja barnvagn låter inte helt lätt! Hoppas få brottas med det problemet själv så småningom...
Vickan - året sista arbetsdag, låter inte helt fel!
EA
Fasen för BOM! Men hoppas såklart du har fel... Kram!
I morgon ska jag på en till dejt med en trådmedlem - eller före detta trådmedlem som hon själv tycker. Min Korv och Pages vovve ska ha "playdate".
Haft en massa kul i djupsnön idag, så härligt med så mycket snö, jag blir som barn på nytt! Gjort snöänglar med mera och lekt med både Korv och barn.
I morgon går som sagt min färd vidare söderut, tittar in igen om några dagar.
Puss och kram på er!
Nenne
Vilken tur att ni hörde oss!
Om ni är hemma på fredag får ni lyssna igen.
Parnassia - naken-gubbkalender finns i våra trakter också! Eländigt med läppen!
Cicci
Är ledig i jul men jobbar hela nyårshelgen tyvärr...
Hade ett jättetrevligt besök hos Page, Korven och hennes vovve lekte som galningar
Har nu förflyttat mig till Linköping där vi ätit god mat och gått promenad och tittat på ljusinstallationer i stan och druckit en massa glögg och har det allmänt mysigt.
Julkramar till alla!
Neeeeeheeeeheeeeheeeeeeeej! Stackars fina bocken!!
Och jag satt inte bänkad framför webkameran hela natten Telis så jag missade branden som vanligt.
Snart ska jag ge mig ut på vägarna (svär över salteländet som man vräker på här söderöver) och åka till föräldrarna. Jag ska ta det lugnt för jag har verligen ingen brådska.
God Jul på er alla!
Hej BS!!
*gör vågen* Om du läst här då och då kanske du sett hur folk har ropat efter dig på var och varannan sida?! Grattis till att ha jobbat sista dagen - skönt!
Jag är värdelös på uppdateringar - Nennes plus vet du ju om och sen kan jag för tillfället inte komma på så mycket mer, även om det såklart hänt en massa andra saker också.
Hoppas ni får en riktigt härlig jul nu!
Nenne - TUUT TUUUUUT! Hur reagerade era familjer på "julklappen" igår? (Om ni nu berättade.) Hoppas de hade vett att bli överlyckliga!
Lagom gråtrist väder för att sitta i bilen större delen av dagen. Vi är på väg hemåt, det blev ett lite lagom långt julfirande hos mina föräldrar. Ganska trevligt faktiskt! (sa jag förvånat ) God fortsättning på er alla!