• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Håller tummarna för dig Gosnosen!

• fru AM

BS: ang. tårtboken så fokuserar den på att dekorera tårtorna (verkar vara sugarpaste). Som fyllning föreslår de - vad jag sett efter en snabbkoll - smörkräm + sylt. Men man kan välan fylla med mousse istället (säger tårtnovisen självsvåldigt). Himla fina tårtor i alla fall ...

JAg har städat skrivbordet!!!! Underbart. Det var tydligen träfärgat där under allla papper ...

• fru AM

Men ni har ju en katt med världens coolaste namn (hade varit topp på en liten människotjej också ju). Nancy (Fancypants)!

nennesjuttioåtta skrev 2009-10-27 13:43:50 följande:
    Inte för att jag har bekymret att döpa något...
  • fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2009-10-27 13:58:02 följande:
    Håller det att ha sugarpastedekorationer ovanpå moussetårta?
    JA - det undrar jag också? EA??? Ho-hooo?

Haha - när Telis pratar om att jag visste att Televinken hade fastnat så låter jag ju som värsta mänskliga graviditetstestet ... Kom inte och kissa på mig bara!
    Men jag är lite övernaturlig!
  • fru AM

PB: gissa hur min brudbukett såg ut ...! (den finns i mitt galleri) Fast jag hade fresior (det är väl liiiite originellt? Snälla då?)

• fru AM

Jag gillar Viola! Fast jag är kanske lite eljest.

• fru AM

Hej i tråden! Har varit och myst på öppna förskolan och låtit Hektor njuta av sångstunden. Han var i extas!

BS: ASTRID - det är ett jättefint namn och jag känner bara trevliga, vackra, begåvade Astrids!

Jul: Vi ska anordna julen. För makens familj - 15 personer ... Förhoppningsvis får vi lite hjälp med sillinläggningar och sånt eftersom vi kommer hem från THAILAND en vecka innan bara. Jag tycker trots allt jobb det innebär att det är så mysigt att ha jul hemma ...

• fru AM

Gaah - har insett att jag inte har några som helst sandaler att ta med mig till Thailand! Måste googla!

• fru AM

astrid!astrid!astrid!astrid!astrid!astrid!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter