Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Liten: låt henna vara hemma tills ögat inte varar ... Se bra länk:
www.1177.se/artikel.asp
t ex ang. från vilket håll ögat ska torkas ... glömmer det jämt själv!
Liten: låt henna vara hemma tills ögat inte varar ... Se bra länk:
www.1177.se/artikel.asp
t ex ang. från vilket håll ögat ska torkas ... glömmer det jämt själv!
Bra gjort BS - med gunggooglingen! Blom- och molngungan var ju jättefina!
Måndag: Jag vet faktiskt inte var du jobbar!? Inne i stan? Då kan vi i s f ses i närheten där. Annars Golden Hits på Kungsgatan? 11.30? Eller är det för tidigt?
Aha! Det är därför jag inte gått ner i vikt speciellt mycket sedan jag började träna ...!? Tänk vilka viktiga saker man glömmer!
Lycka till med operationen; MSW! Kram
Hej Porchez! Kul med en ny garderobsläsare! Välkommen!
Tråkigt dock att höra att resultatet av ert år i barnkaruselllen blev en skilsmässa.
Telis: det finns en ädelost på tub som är bra till pepparkakor (och som vad jag vet är ok för gravida)
Har idag vaccinerat mig. Jag har tidigare fnissat lite åt folk som haft ont i armen efter spruta - men aj vad ont det gör! Så där fick jag!
nä fy sjutton vad detta är spännande - håller på och budar på en nätauktion ...
Nej - Koko, grönsaker behöver vi inte mer av här hemma just nu! (För den oinvigde: jag misslyckades med min nätshopping igår och råkade få hem 5 kilo purjolök ist för 5 STYCKEN ... (och dessutom 8 broccoli i stället för 4...)
Vi "vann" en matsalsgrupp! Tjoho! Fast vi ville bara ha stolarna (jag har stora planer för dem). Bordet ska vi försöka sälja på studs (det hör inte till och vi har ett bord vi gillar redan). Någon som är intresserad av den engelska stilen? www.auktionskompaniet.com/items/89795-matsalsgrupp-13-delar-sent-1900-tal
Måste bara berätta om vår fantastiska BVC-sköterska! JAg klagade på att Hektor inte vill äta välling. Då sa hon med ett knipslugt leende: "Det finns ett bra knep - men det trodde du nog inte att du skulle höra på BVC - häll i lite saft i vällingen. Så lär han sig nog gilla välling och du kan fasa ut saften sen ..."
Väldigt smart och framför allt mänskligt!
Angående vällingtipset så har jag inte hunnit testa - fick det idag ... Go'natt i tråden!