• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Snaily. Trist att få vara den som ska täcka upp när alla andra är sjuka. Men det kanske blir ett trevligt lönekuvert och snart är det nog du som vabbar. Kram!

• Parnassia

Liten Kul att kunna simma om pråmarna i lugnt tempo trots att du är gravid och kul att få höra att man har fin mage från en okänd!

E har inte varit ledsen när jag lämnat henne, men oj vad arg/ledsen/trött hon var igår när jag hämtade henne. Hon hade INTE lekt klart men hon var helt slut.

• Parnassia

Telis kanske hör av sig via SMS till någon av er snart? Det känns kanske mer troligt än att hon loggar in här. Eller är det jag som är hopplöst efter i teknikdjungeln?!

Har sett att en del av er loggar in med mobilen ibland. Vad är det för adress hit då?

• Parnassia

Åh! Härligt, Grattis Telis och herr Telis! Och välkommen televinken! Underbart!

• Parnassia

*asg* Skrattar högt åt "lobotomerade nakenhundar"!!! Ser dem framför mig, omringade av kassakort och arbetsgivarintyg.

• Parnassia

EA kan inte komma på fler bra förslag till vad man kan göra med rummen, men jag vet att jag direkt skulle satsa på ett bibliotek med läderfåtöljer, brickbord och kristallkaraff.
    När ungarna är ute härifrån blir det ett sådant direkt!! (Vaddå planera fööööör långt fram i tiden?)

• Parnassia

Alla timers i huset till ljusstakar och utebelysning tänds nu ca kl 15... Det börjar bli dags att ställa om dem!! Underbart va?! Jag älskar när de måste ställas om på detta hållet.
    Våren är på G...

• Parnassia

Nej, jag håller med om att det inte är så mycket vårkänslor här heller, vi har haft -12 idag. Men SOLEN är ju på återtåg! Och LJUSET, det räcker långt för att iaf jag ska ha lite hopp. Det var bara det jag menade.

• Parnassia

Bra sagt AM!
    Och känslan av att vara nöjd över saker man får sagt i sådana situationer är grym! (Minns vår "incident" på parkeringsplatsen med den puckade kärringen för en vecka sen...)

• Parnassia

Muggles! hahaha,
    Jag hade sorterat in onsdagssemlan i facket "vanligt svullande", men om man gärna vill att det ska vara glamour så funkar nog det med. Det kanske går att pimpa semlan med lite sånadär silverkulor man kan ha på tårtor o dyl?!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter