• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Kram också till PB! Trist att det inte känns som att maken är med på tåget riktigt. Kanske är han bättre på att läsa än att prata? Skriv ett brev till honom kanske? Du är ju duktig på att formulera dig i skrift! Eller var det ett dumt förslag?

• Parnassia

Snaily! Neeeej! Vad hemskt.
    Hoppas maken kan komma hem en stund till dig!
    Kram!

• Parnassia

Appropå Barry White och andra bra låtar...
    Vad sägs om denna?

• Parnassia

Vickan! Receptet är kopierat!

Och vad det gäller datum för hemgång från jobbet... Att gå hem 2 v före utsatt BF tycker jag _inte_ är tidigt. Du vet ju inte när Trollet kommer och någon dag behöver du väl hemma? (BF datumet är ju ett godtyckligt datum som har ett "fel" på +/- 2 v) Eller har du koll på alla grejer till trollet? Har redan du bäddat, lagt fram grejer och kläder, handlat sådant du och ni kommer behöva, lagat lite mat o liknande saker? Sådant gjorde jag den sista tiden och det var underbart (jag längtar redan nu efter att få göra det igen), men det är ju å andra sidan jag.
    Jag tror också att, som sagts tidigare, det är bra att hinna landa hemma och släppa jobbet och inte ha det snurrandes i huvudet längre. Det vore ju inte bra om du inte hann avsluta allt på jobbet utan att när du är klar på BB blir tvungen att ta tag i jobbsaker igen eller nåt, om du fattar vad jag menar.

Och vad gäller föräldradagar, det kan ju inte jag säga om det är spilld till. Men jag tycker iaf att de räcker länge ändå, och du ska ju inte vara hemma så jättelänge som det är planerat just nu väl, så du kommer ju ha gott om dagar?

• Parnassia

Underbara inlägg om alfapet, pictionary och monopol!

Jag har full förståelse för alla edra beteenden och hade förmodligen betett mig ungefär likadant själv. Jag är en KASS förlorare, speciellt om jag är i lag med folk som inte engagerar sig lika hårt som jag. *morr*

TP och liknande spel älskar jag, men får sällan spela, eftersom jag omges av folk som inte uppskattar det lika mycket.

• Parnassia

Vill hjälpa till att nå 10000 så jag kör ett par inlägg till.

• Parnassia

Vad är det som gäller på TV ikväll? Är gräsänka och har precis nattat arvtagerskan och ids inte resa mig upp och hämta tidningen med tv-programmet.

• Parnassia

Vill också gärna få tips på roliga sidor att surfa på.
    Vad gör ni på nätet mer än att hänga här, på FB och göra "nyttiga" saker?

Jag följer några bloggar, men de är samlade på Bloglovin, så det går ju snabbt att kolla av dem.
    Vill hitta nåt nytt kul!

• Parnassia

AHA! Jag kom på att tv-programmet finns på nätet! *nöjd*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter