Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Grattis EA!!
Jag har nog inte riktigt hängt med, men har ni ert hus ute till försäljning redan?
Och får man vara nyfiken på vad ni tittar på istället??
Grattis EA!!
Jag har nog inte riktigt hängt med, men har ni ert hus ute till försäljning redan?
Och får man vara nyfiken på vad ni tittar på istället??
Fossum har jag läst en del av, men inte allt. Och tack för alla andra tips!
När jag ammade E läste jag MASSOR. Hinner man läsa nåt nu när korven ska ammas? Inte lika troligt, men nåt kanske, E ska ju vara 15 timmar på dagis.
Fossum har jag läst en del av, men inte allt. Och tack för alla andra tips!
När jag ammade E läste jag MASSOR. Hinner man läsa nåt nu när korven ska ammas? Inte lika troligt, men nåt kanske, E ska ju vara 15 timmar på dagis.
Bra att du försökte ta ett tag Vickan! Försök snart igen, för det kan vara bra att hinna öva en del.
Jag tyckte det iaf, det var inte helt enkelt.
Här tar vi en sväng till grannhålan snart. Biblioteket och ett besök hos min pappa blir det. Jag hoppas att han har några stora byxor som jag kan låna.
Nu måste jag väl ut i kylan och sätta i motorvärmaren bara...
Appropå ingenting...
Hur är det med de nya liberoförpackningarna? Kan man fortfarande samla poäng på dem? Jag hittar inga lappar att klippa ut som man kunde innan. Någon som vet?
Men jösses! Har Astrid kommit redan! Har jag missat det eller har BS känt av några förvarningar?!?!
GRATTIS!!!!! Underbart!
(Min längtan blir bara värre)
BS Grattis igen! Det var snabba ryck med både förlossning och rapport. Bra ändå att det gick fort, eller tycker du inte det? Känner du att det gick för fort? Hur gick det med Astrids sista prov? Får ni åka hem om ni vill?
Vickan Vi har parfymfritt tvättmedel sedan innan och använder aldrig sköljmedel, vi tumlar mycket istället, då blir det också mjukt. Jag hade köp ett milt och använt det till allt, det blir blir jobbigt att ha sklida tvättmedel i familjen tror jag. Även om bebisen alstrar mycket tvätt är ju grejerna så små att de inte fyller en maskin innan man måste tvätta. Här hemma används tvättnötter en del också, det kan jag också rekommendera.
Ang kassen med kläder. Kanske kan du säga till kollegan att du kollat igenom kassen och att det var mycket fina och bra kläder men att du gärna vill vänta med betalning tills du vet om det blir en tjej eller kille med tanke på att det var mycket tjejgrejer. En icakasse begagnade kläder kanske är värd 150-200 om det inte är massa märkeskläder? *höftar*
Håller tummarna för Nenne och Snaily idag, ni rapporterar väl så snart ni kan? *kniper så knogarna vitnar*
Tinga Hoppas dagis går jättebra! Är det idag inskolningen börjar? Alla jag känner, inkl mig själv, hade superblandade känslor inför dagisstart, precis som du och sweet säger. Det är nog helt enkelt så och i ert fall kanske känslorna blir starkare åt båda håll med tanke på den resa ni gjort. Det kommer blir superbra för er allihop tror jag. E har inte varit på dagis sedan torsdagen innan jul och LÄÄÄÄÄÄNGTAR dit, imorgon är det dags. Både hon och jag ser fram emot det, trots att det verkligen inte gått någon tristess i vardagen hemma direkt.
Ett litet tillägg om Vickans klädkasse... Om man föreslår betalning för en sådan kasse och "säljaren" säger nej tack, jag vill inte ha nåt. Då tycker jag att det är helt OK att bara säga "tack så hemskt mycket, vi får stor nytta av allt och hälsa frugan"-typ. Man behöver inte driva ett sådant ärende längre än så tycker jag. MEN om man ändå känner behov av någon slags återgäldning var litens förslag mycket bra!
Liten. Det låter jobbigt med magen. Är det något du haft innan?
Usch för krånglande magar både hos Liten och Cicci. Hoppas ni får bättre ordning så snart som möjligt. Kram!
BS! Spännade att Iris och Astrid ska få träffas
Trist att värdet gått upp. Men mår hon bra ändå?
Och hur känner du dig idag?
Vill också gärna se bilder från Lappis resa, men då kanske det är FB som gäller. Törs man fråga om namn dit...?