Summan av kardemumman - livets väsentligheter
God fortsättning på nya året!
Vi hade en lugn skön kväll vi med. Tack och lov var gästerna trötta och gick strax efter ett. Till skillnad mot förr när de höll igång till 3-4. Vi börjar väl åldras.
Mindre sov som en gris genom alla raketer, trots att de smällde av mellan våra höghus och det dånade rejält i en halvtimme.
men lite trötta är vi väl trots allt - upp strax efter sju ändå.
Skönt att de flesta hade det gött igår. Snaily - du får fira igen när du är ledig.
Piggelin - vi tog med Mindre till kyrkan med på julafton, för julkrubban och julspel. mormor ville - men vi gav upp efter första klockringningen, och när kamelerna tågat in gick vi hem... kanske nästa år går bättre.
Och angående svanskotan - åkte rutchkana i våras och slog i rejält, gick som om jag var höggravid i en vecka och har fortfarande ont om jag sitter för mycket. så det tar vansinnig tid det där.
Tack för alla tips om riv o bit. vi får väl helt enkelt fortsätta vara papegojor om att man kramas och pussas istället för att slåss. Vet inte varför hon vill slåss, och säger det med. Ett tips för er som ännu inte hamnat där är att undvika boken "Max bil" - där slåss de, och det har bitit sig fast tror jag.
nu ska jag sträcka ut mig innan jag försöker ta mig till Telis.
Kramar!