Jösses, svettas för att komma ikapp er!
Telis
Vad fiiiin Televinken är!! (Jo, jag har röntgenblick!
)
Om magen spricker blir det nog inget snyggt bikinisnitt så vi får hoppas huden håller ihop några dagar till.
EA
Skit med banken!! Men håller med de andra, låna av föräldrarna om ni har möjlighet! Ni kommer ju såklart betala tillbaka, och det snart.
PB
Stora kramar!!! Födelsedagen är verkligen en sån dag då alla känslor blir lite extra starka, känner igen mig i situationen lite grann. Grattis också förresten!
BS
Hur mår Elsa efter kastrationen, har såret läkt? (kom att tänka på det eftersom jag nyss gjorde en honkattskastration
)
Nenne
Inskrivning, tjohooo! Jag ska också kollas med pick på måndag, men på mig ska vi inte kolla på någon Prick utan på äggstockar. Inte alls lika kul!
Cicci
Lypsyl i julklapp!
Du vinner knasiga-presenter-tävlingen!!
Det är verkligen svårt med julklappar mellan vuxna - har jag skrivit att jag önskade mig (och fick) en Morakniv av maken i julklapp?? Hemskt romantiskt, eller hur?
Pust, det var nog allt jag hinner med nu. Nu måste jag packa ihop och städa och köra 7,5 mil i kylan. Sen hem och våndas inför första Puregonsprutan, iiiiii!
Förresten fått svar från ännu en IVF-klinik (CvL) som också skriver att det kan bero på tunn och lättblödande slemhinna men att det är ok att börja spruta.