Vänner: jättefin stil och jag känner igen den från Styleroom (som jag gluttar i lite då och då efter tips från dig). Men jag skulle inte vilja ha den själv, för romantisk för mig. Men jag gillar att titta på den
PB: själv känner jag mig grundligt undersökt när jag fick mitt MA - doktorn som jag träffade andra gången när pillren skulle skrivas ut gjorde dels en egen undersökning och sedan frågade han väldigt noga när jag haft min senaste mens och när jag plussat. "Du tror inte att du plussade i juli?" frågade han en extra gång och jag fattade först inte varför. Det slog mig senare att om jag hade räknat fel så kunde jag ha varit i en så tidig vecka att fosteraktivitet inte syntes och det ville han vara säker på att jag inte var.
Snaily: jag kan lugna dig med att man kan mkt väl ha ägglossning utan att känna smärta. För min del är det där olika varje månad. Ibland har jag tydligen ägglossningsmärtor (och numera känner jag igen dem - det känns precis som du beskriver) och ibland tom en ÄL-blödning och ibland känner jag ingenting men har ändå kunnat konstatera mha stickor att jag haft ÄL.
Nu har mäklaren lagt ut lite fler bilder på vårt mysiga område (bilder som jag och maken tagit) så nu hoppas vi på att folk som ser hemnetannonsen ser detta och tar sig en tur i området på söndag i samband med visning (vi hoppas på hyfsat väder - i november - yeah right). Om man ser hur mkt fint det finns nära så kanske man inte koncentrerar sig bara på trafiken...? Jag skickade förresten maken på en visning i närområdet igår, en fyra med lägre avgift men högre pris. Som en marknadsundersökning, se hur snabbt budgivn kommer igång på den mm. Den var inte lika fin som vår tydligen för den var en gammal hyreslgh med nyrenoverat kök men trist litet badrum med plastmatta och rosa bård på kaklet. För litet badrum för att få in torktumlare och norrbalkong och enl maken susade det fr trafik där med - enl maken fanns det ingen annan anledning än ekonomi att köpa den. Men vi får väl se...