Summan av kardemumman - livets väsentligheter
foten i kläm - jajamänsan!!!
foten i kläm - jajamänsan!!!
vet ni vad det här betyder:
sollen wir bumssen?
Lappis: samma som voulez vouz couché avec moi? Eller hur man nu stavar det #¤%&!&&¤¤#¤ språket.
Vickan: kallar ni skåp för garderober däruppe i skogarna? Är det samma fenomen som att stockholmare pratar om våning istället för lägenhet?
Liten: ska ni till Dalarna i helgen eller?
Lappis: jamenvisst - varför tog ni inte bara ungen och gick?! Jag menar, kan PB ge bort en kattunge för att den tyr sig till en person så borde väl samma gälla för barn?????
Vickan: det jobbigaste är väl ändå när man träffar trådkompisar IRL och ska prata om en annan trådkompis. Så sitter man där på ett fik och säger "Brudsommar el ja xxx" bara för att det känns så otroligt fånigt att kalla ngn för Brudsommar el Lappis el likn
Lappis förresten: Moa har slutat säga lappis sedan ganska länge nu, förr sa hon ju det när hon såg en lastbil Tänkte alltid på dig minst en gång på väg till dagis mao
Lappis: nä du är en snygg kanin!
Lappis: både du och din man är snygga så det så!
Fast jag blev väldigt smickrad när en tjej på jobbet tyckte att min man är lik Niklas i Niklas mat. Eg tycker jag inte att min man är lika snygg objektivt sett men kul att ngn annan tycker det! Självklart tycker jag att min man är snygg men inte lika "fotomodellsnygg" om ni förstår vad jag menar.
ha en go fredag hörni! *logging out*