Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Telis - vilken söt liten Televink det kom ut. Välkomna hem! Hoppas det har lossnat med amningen. Vi hade problem de första 3 dagarna, fruktansvärt jobbigt när mor och dotter grät i kapp 40 min innan taget blev rätt. Mjölk fanns ju i överflöd, men tekniken att ta tag var usel hos båda, tills en riktig gammal räv till BM gick på sitt skift och hjälpte oss till rätta på ett försök. Mirakel! Vet inte vad hon gjorde egentligen - mer än rätt attityd som inte tålde motsägningar.
Sitter med nyinstallerad dator och en massa nya program på jobbet. Känner mig för gravid för att orka engagera mig i detta, men jag har ju några veckor kvar att jobba, så det är väl bara att få ordning på mejl, möten och annat som ska göras annorlunda.
Minns inte riktigt vad vi gjort i helgen, men bra har det i alla fall varit. Träffat kompisar, åkt pulka och bjudit på middag var det nog.
Nu, försöka jobba lite. Är så matt i kroppen o huvudet - undrar om det är graviditeten, brist på godsaker, eller avvängning efter helgens orgier.