Summan av kardemumman - livets väsentligheter
klaaaaddkaaaaakaaaa!!
klaaaaddkaaaaakaaaa!!
Det där skulle förstås vara med versaler.
Lappis
För att Falun inte hade tid förrän v 10, sista två veckorna är det i och för sig sprutor också.
Kladdkakan var god! Choklad är bra för ledsna sniglar.
Nenne - tack!
fru AM skrev 2010-01-21 15:40:04 följande:
EA
Spännande med huset! Sent omsider tittat på bilderna på nätet, fint! Extra plus för pool och jacuzzibadkar! Men hoppas de tar med sig takfläkten när de flyttar... (kanske bara jag som tycker illa om såna i och för sig
) Håller tummarna!
Lappis
Verkligen såpoperavarning på din väninnehistoria... Glammigt men man blir inte avundsjuk precis.
677 inlägg kvar till de 10000, heja oss!
Vad är meningen med att ha så här ont i brösten när man inte är det minsta gravid? Bara en smärtsam påminnelse om hur misslyckat det blev.
Nu ska jag ta prog.vaggisar i 10 dagar - ska bli spännande att se om jag hinner börja blöda innan 10 dagar gått eller om mensen snällt väntar tills jag slutat. Så vet jag (kanske!) hur kroppen tänker bete sig vid en eventuell ruvning.
AM & Cicci
Tack!
Fast barn - det vågar jag inte tro på, just nu känns det som en ouppnåelig dröm att ens få ett embryo att ruva på.
Vickan
Men eftersom du jobbar hemma idag är det väl ingen som pratar med dig så då gör det inget om du hör lite illa
Hej Frejis
Tack! Mår ni bra du och Bumsis?
Cicci
Jesusbarn! Ja, varför inte, hoppas du har rätt! Nästippen ovanför isen just nu så det går framåt!
På måndag måste jag vara pigg för då är det dags för rivstart på jobbet... Nu har jag dessutom - till slut - mailat och informerat de på jobbet som inte redan visste (3 pers), så de vet varför om mina mungipor hänger nere vid golvet fortfarande nästa vecka, plus att jag informerade om planerna för nästa IVF-försök (angående ledighet och så eftersom det kommer inträffa mitt i värsta sportlovstiderna! )