• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

BS Trist att inte sömnen blev bra nu heller. Har du möjlighet att sova lite middag? På helgerna kanske?

• Parnassia

Vad säger man om man inte säger "klökas"?
    Klyka är för mig en gren/kvistförgrening på ett träd.
    Intressant med dialekter!

• Parnassia

Skrattar högt åt kräksdiskussionen! Nennes svårmor tog priset tog jag.
    Nu ska jag sätta saffransdeg!

• Parnassia

Ang "Muggles" artikel om PSD. Jag tänkte att en del av den andra gruppen kanske sov på sida? Det stod väl inget om det? Eller om barn som vänder på sig? *Funderar*

Ang vaccin. Imorgon ska E få sin spruta är min tanke. Vi får se hur det går. Tror inte på nåt kaos liknande det andra vittnat om , så mycket folk finns inte här! Men E kan ju få spelet ändå.

• Parnassia

Jo, visst var det konstigt! Det håller jag med om och vill därför försöka hitta en något sånär logisk förklaring.
    Gruppen med 59% kan ju vara alla möjliga grupper, som jag skrev innan. Den siffran kanske också kan innehålla barn som fick uteslutas ur studien av någon anledning. *spånar vidare i all välmening*

• Parnassia

Frrrreeeeeeedaaaaag! Underbart!
    Vi har sovit som grisat och dottern vaknade med ett ryck och sken som en sol. Fint!

Tittade på Vickans länk till Mexico, det såg inte så lockande ut just nu. Det var natt och kolsvart... Får gå in senare.

Hur gör man den arga gubben?

I em ska jag fixa bild till galleriet tänkte jag, så får ni se vem jag är, eller iaf hur jag ser ut!

I helgen blir det lite julpyssel. Mer bakning (har gjort saffranslängder och fruktkaka redan), utegran och en granbock ska fixas. Mysigt.

Kram!

• Parnassia

I mitt word kan man spara som pdf direkt, tror det funkar i de andra office också.

• Parnassia

Aha! Måste prova

Ang glögg. Jag har bestämt mig för att inte "genomlida" hela julen på bara saftglögg, så jag kokade faktiskt starkglöggen förra helgen. Det är ju så mycket godare med riktig glögg! Och pepparkaka med ädelmjukost är helt OK.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter