Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Sweetstreet ? undrar om det är på den bloggen som jag hittade kommentarer från dig. Vet att jag läste en adoptionsblogg där du hade skrivit en massa fint. Har inte varit inne där och läst på ett tag. Följer bl a en annan blogg kottfamiljen någonting där det fått hem tvillingar (pojkar) från Korea.
Hur kunde jag missa Nobel igår? Bussen jag tog körde mig hela vägen till Odenplan (dit jag faktiskt skulle) istället för till Hötorget och ändå så var Nobelmiddagen som bortblåst i min skalle efter ett härligt träningspass. Istället låg jag på soffan och löste patience i makens i-phone medan något skräp gick på tv. Kunde ha varit trevligt med lite glamour på tv'n.
Pb ? jobbigt med bråk men som du säger bättre att ta tag i det än att gå omkring och sopa allt under mattan. Själv har jag en make som älskar att diskutera och vrida och vända på allt. Jag kan tycka att saker är utagerade och byter ämne och han blir helt tokig på att jag inte vill diskutera vidare *SUCK*. Vet inte om det är typiskt franskt.
Måste bara säga att jag är LYCKLIG! Vet att de flesta verkar tycka det är tungt just nu och själv reflekterade jag igår över när jag låg och läste något hälsomagasin där det bara stod om problem ? antingen var de för feta, led av svartsjuka, stress eller hatade sin svärmor ? f?n vad jag har det bra!
Kängu ? jäklar vad komiskt att du visar MC Hammer!!! Min make har en film i sin i-phone där jag dansar den där dansen iklädd endast t-shirt, underbyxor och sockor i hallen innan vi ska åka på semester i fjol.
När vi satt på Mc Donalds i måndags innan adoptionskursen spelade de U can?t touch this och vi började båda garva och han tog upp telefonen så vi tittade på min lilla show. Ha, ha!
Liten ? mysigt med Lucia!
Snorkis ? hoppas det inte är någon fara men jag förstår din oro. Noterar ? ytterligare en anledning till att det är skönt att slippa vara gravid ? ständig oro att något gått snett.
Annars - TJEJER DET ÄR FREDAG!!!! Och jag tänker inte jobba över en enda timma mer detta år!!! Så jäkla härligt!