• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Liten - den hade jag tänkt att lägga ned. En av anledningarna till att jag gjorde den i onsdags var att hinna få med några till Japan. Men bra att du påminde mig! Får nog skriva upp så jag inte glömmer den.

• Lapinette

Liten - du har ju strålande och många idéer! Skriver en lista och ser var jag hittar uppe i Fältöversten.

• Lapinette

Det var en bild på Unckel i SvD imorse och där fick hon 1 poäng av 6 möjliga. Förstår varför!

• Lapinette

Det är mina gamla idoler ... kommer dock att för första gången missa deras konsert i Stockholm i början på nästa år. Helt otroligt att de säljer slut på en dag.

• Lapinette

mugglan - skönt att det verkar vara normalt. Jag kan få ont i äggstockarna (oftast bara en sida) dagarna innan mens.

• Lapinette

Cissi - en bok noteras. Har inte kommit iväg till Fältis än då vår akvariekille (han som städar företagets akvarie) kom precis när jag tänkte gå iväg. Jag är ju själv här idag så det var bara att snällt stanna kvar. Ska snart hasta iväg.

• Lapinette

Cicci - de har ovanligt varmt i Yokohama med ca 17 grader plus.

Stod och höll i en senap men var inte säker på att han har något att ha senapen till. Istället blev det ädelost, vanlig ost (ett paket till), pepparkakor, hjortronsylt, en burk sill och sen gick jag in till Linnehuset och de hade små julbockar och så åkte en fin porslintomte med.

• Lapinette

Här har man jobbat i några minuter och kommer tillbaka och läser om sill och fuldans med gröna avokados!!!

• Lapinette

parnassia - hittade på burk men då skulle han göra inläggningen själv.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter