Har bara nästan läst ikapp och Snorkis - var inte orolig! Håller med om beskrivningen som någon hade att oj vad man då inte skulle oroa sig igenom hela graviditeten, förlossningen, bebistiden (tonorstiden!) så att försöka låta bli att oroa sig är nog det bästa du kan göra. *intalar mig att jag måste komma ihåg det här själv* Kram!
PB - tack för luciasången, den enda jag varit i närheten av hittils. Fick också en tår i ögat av den fina lappen din son skrev. Nog är det så att du är Best
September - kan förstås vara det sista eller en underlig tant. Jag tog aldrig reda på vilket det var för mig, undrade också över vad det var som uppenbarade sig ca tre v efter skrap. Hade UVI och svamp + vaccinågren veckan efter så det bidde inget försök då. Men det kan ju vara värt att försöka lite ifall att
Oupsie - Kasta bort det dåliga samvetet tycker jag, - känner mig själv alltid olustig om jag vet att en vän verkar missnöjd och det på något sätt är på grund av mig. Men vad sjutton, när det är på grund av situationer vännen själv försatt sig i så kan man faktiskt inte alltid komma störtande. Alla vinner på integritet i längden - inget blir kalasbra för att någon alltid ska uppfylla någon annans önskemål hela tiden, i längden riskerar man då att bli utnyttjad (om än i begränsad omfattning)
*intalar mig att jag måste komma ihåg det här själv*
Nähe, nu är det dags att dra iväg på glöggfest (igen), trevligt!