Inlägg från: Fröken Strössel |Visa alla inlägg
  • Fröken Strössel

MAJ 2010 del 4

Härligt med ny tråd!

Jag har vaccinerat mig mot svininfluensan nu och mår riktigt dåligt! Hög feber och ont överallt. Hoppas att det går över snart.

• Fröken Strössel

Jag kommer ta min killes namn. Kommer skicka in namnbytningsblanketten samtidigt som hindersprövningen.

• Fröken Strössel

Tack! Ja hade jag vetat att jag skulle må så här dåligt hade jag nog skippat den också. Hoppas att en god natts sömn kommer göra susen.

• Fröken Strössel

Tack tjejer! Känner mig lite piggare idag men fortfarande lite feber så det blir stanna hemma idag också.

Jag har börjat fundera lite på det här med att skicka ut inbjudningskorten. Visst det är kanske lite tidigt att göra det nu runt jul men de är ju klara och jag är så ivrig! De allra flesta som vi bjuder vet om att det blir bröllop den 15 maj och har redan bokat in det. Många kommer också åka långt så det känns bra att vara ute i god tid. Så summan av kardemumman, vi kommer nog vara så självupptagna och pretentiösa att vi skickar ut de 5 månader innan

• Fröken Strössel

snuttfia: Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med din vän!

• Fröken Strössel

Krya på dig Bluebride!

Nu har vi bestämt kläder som min kille ska ha. Har velat fram och tillbaka om vad som blir bäst då min sambo inte tycker att han passar i kostym. Det började med att vi hittade ett par jättefina manchesterbyxor som han trivs väldigt bra i. Till det har vi nu köpt en supersnygg svart smokingskjorta med kinakrage och en snygg svart väst. Och idag hittade vi ett par urläckra skor som passade till som om de var gjorda för honom. Han är så stilig! Och jag är så glad att vi kunde hitta något som han trivs så bra i. Blev lite deppigt när han hade provat 10 olika kostymer och inte kände sig fin i någonting.

Känns bra att saker och ting börjar ordna sig!

• Fröken Strössel

Cia: Vad tråkigt, hoppas att det inte är något alvarligt!

• Fröken Strössel

Usch Cia, hoppas på det bästa!

• Fröken Strössel

Vi har cerise och svart (och vitt som blir lite svårt att undvika )

• Fröken Strössel

Klart att det funkar med svart. Kommer blir jättesnyggt!

Min man kommer vara helt svart, svarta byxor, svart skjorta, svart väst och svarta skor.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4