Vilken härlig resa Rapsbrud, låter fantastiskt!
Snuttfia - Jag håller med alla andra, tror du behöver lite bättre förutsättningar! Har du ingen annan som kan hjälpa dig med klänningen? Jag tror snörningen är jätteviktig. Men om du känner att du har råd så är det ju aldrig fel att ha en alternativ klänning.
Angående klänning så pratade jag med butiken där jag beställt min i helgen och de trodde den skulle bli klar denna vecka eller nästa! Jag är så ivrig att få hem den, men också lite orolig då jag gått upp lite i vikt. I värsta fall får jag lägga ut den, därför är det skönt om jag får den nu snart så att jag har tid att fixa det.
Jaoo - Angående musiken, kan de inte börja spela lite innan ni kommer? Så har vi tänkt att göra, vår låt är drygt fem minuter och jag hade tänkt den sätts i gång och sen efter någon minut eller två kommer vi. Jag hoppas det blir bra.
Jag måste nog sätta igång med festhäftet också känner jag, vet inte hur jag ska göra med "pärmen" till det. Om jag bara använder vanligt A4 så kommer ju de vita papprena inuti synas men det känns som om det blir ett sådant stort projekt att köpa större och skära till. Ni som har använt tapet, hur gör ni? Har ni någon text på utsidan?