• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • ayle

martinaa, klänningen vart ju super fin

satt nyss och kollade lite i kalendern... 100 dagar kvar till den stoora dagen, hihi...om man inte räknar me idag då

• snuttfia

Här blir det ingen klänning provad idag :( Jag har åkt på magsjuka :( Urk... En annan gång då...

• Fröken Strössel

Krya på dig snuttfia! Var dålig förra veckan, verkligen otrevligt!

Martina - Klänningen var jättefin! Ser ut att sitta perfekt.

Tatoo - Båda ringarna var fina! Den med stenarna snett över tyckte jag nov var snäppet snyggare.

• Hannaibröllopstankar

Snuttfia: Grattis i efterskott och nu dessutom krya på dig!!!

Martina: Superfin klänning, verkligen... Hoppas att jag blir lika nöjd över min från landy bridal (kommer i mitten av mars).

Ringproblem har jag oxå. Skulle gärna vilja ha 2 ringar som sitter ihop. En med blinbling i en rad och till det en enstensring. Kan man ha 2 ringar som en vigeslring?

• Hannaibröllopstankar

Bild på en ring finns i mitt galleri, men jag ska ha rött guld.

• Fröken Strössel

Jättefina ringar Hanna! Hur ser förlovningsringen ut? Många har ju tre ringar så det funkar nog hur bra som helst.

Idag har vi fått tillstånd från Luftfartsverket att släppa upp kom loy på bröllopet

• majsan801

Öhhh fröken strössel måste man ha tillstånd för khom loy? Behöver alla det eller ska ni vara på ett speciellt ställe. Nu blir jag nervös?

• Fröken Strössel

Vi kommer vara ganska nära en flygplats så det är därför. Tror gränsen är en mil.

• majsan801

Ok ja det ska inte vi vara då borde vi inte behöva söka. Kanske ska kika lite luftfartsverket för att vara säker.

• Emsan o Davve

Tatoo: Näe, vi har inte varit hemliga...några vänner kanske blir överraskade att de är bjudna, men annars inte...jag har lite svårt att hålla tyst om roliga grejor...
    Tatoo igen:) : min m2b ska ha en ring till, han ville det, så självklart ska han ha det! Med en svart diamant inne i skenan (gromzilla!) :)

Hannaibröllopstankar: hehe sitter och funderar på samma kombination (fast vitguld). enstensringen är beställd...försöker hitta på ett sätt som rättfärdigar den andra med *visslar lite* Jag har hintat till mannen att det är den PERFEKTA morgongåvan :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4