MAJ 2010 del 4
min med
min med
på fb får du väl skriva som många andra i namnet Fd Eriksson eller vad man nu hette
nu har jag blivit förkyld också och ska till sjukhus både imorrn och övermorrn men två olika
ja det är inget vidare just nu. Imorrn får jag ta första samtalet med hennes sjukgymnast
på onsdag är det dags att ta ett pricktest för allergi, velat göra ett sånt ett bra tag nu.
Förkylningen kan man inte göra något åt, men än så länge känns den rätt mild.
martinaa... tycker inte du överdriver, tycker också det är taskigt att gå ifrån för att gå på en konsert när du har bjudit dem på fest, det tycker jag bara är dålig stil.
undrade var mina såpbubblor från bröllopsbubblor var och vet ni vad? de var inte ens skickade. 1a gången det händer å så klart ska det drabba mig, hon kommer skicka med lite ballonger som extra gåva, strumbeband och rosblad har jag redan
precis, det var tur, konstigt att de håller på med företaget nu på kvällen, för det är nu ikväll hon svarade, jag skrev till hennes i förmiddags.
tycker ni att det tagit för lång tid så maila dem.
jag ska försöka, min tärna ska ev komma nästa helg igen
någon som sett Triss nya reklam, där en tant pratar med heliumröst? När den reklamen kommer så börjar min dotter gråta, vilken bra reklam som skrämmer barn
Hur tänker ni göra era placerings"kort"? Vi kommer ha krukor
vår smekmånad blir nog flytt, men vi har alltid presentkort på tallink
välkommen hit.
Jag är inte allergisk, men har tight budget och köpt en specialgjord brudbukett, två tärnbuketter (fast nu kommer jag bara ha en tärna, för den andra backade ur) och två corsager. De är gjorda i siden
Du behöver inte ha sidenblommor du kan ha annat. sök på alternativa brudbuketter/buketter
Hade velat måla placeringskrukorna idag, men efter en jobbig natt så blir det inget. Både jag och dottern är kraftigt förkylda och inatt var hon väldig gnällig, då hon var varm som en kamin. Nu sitter jag framför datorn med en katt sovandes på axlarna och då är det svårt att måla, är inget bra ljus i rummet heller