Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

Det där är mer en amerikansk sed. eller brittisk då du även ska ha en penny i skon. Kan ju säga att min brudklänning är både ny och blå, annars är mitt strumpeband blå. På skoj säger jag att jag lånar brudföljet (två vänner, min dotter och brorsdottern) och gammalt, ja den nöten blir svårare att knäcka, kan ju egentligen vara brudklänningen också, den köptes för snart 5 år sen, bara aldrig varit använd

• Bluebride

Emsan o Davve skrev 2010-01-26 19:37:25 följande:

Bluebride: Vilken FIN gåva ni har fått!
    Ja den är inte dålig
  • Bluebride

jag gör våra festhäften, har ingen toastmaster

• Bluebride

här är en som verkar inte kunna gå upp i vikt om hon inte blir gravid, men de försvinner ju sen när barnet är fött

• Bluebride

blev ingen näbbklänning, någon som bjöd över mig, den gick ut så tidigt på morgonen

Jag är helt mörbultad. Halka 2 gånger idag. först på golvet på klapp och klang och den andra i källartrappen ute. Jävla snö

• Bluebride

pettan, vad snällt av din pappa. Vi väntar inga bidrag, men det verkar som att vi får hjälp med maten i alla fall, så vi får något i huvudtaget. Just nu riskerar vi att få elen avstängd

• Bluebride

jag tror jag har vrickat tre av tårna på vänsterfoten

• Bluebride

ja, vi har lila i temat, den är lite mörkare visserligen, men det gör inget, vill ha en ifall den vi har har blivit för liten. Även om den är 12-18 månader, känns det som den är precis nu och det är 4 månader kvar till bröllopet, så en lite större klänning som back-up

Svar på tråden MAJ 2010 del 4