Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

tack. min överraskning till gubben får nästan utebli, har så jäkla ont sen jag har ramlat två gånger idag. Ska snart hoppa in i duschen sen får jag tejpa igen tårna, om jag har något att tejpa ihop med, då jag troligen har 3 el 4 vrickade tår, ryggen kan jag tyvärr inte göra något med

• Bluebride

är insnöad och har ont sengårdagen så trippen till sjukhuset fick ställas in.

Är så less, boxer har stängt av mitt kort. Så se på tv verkar uteslutet.ska ändå klaga för jag har knappt sett på svt för det är alltid svart bild där

• Bluebride

tack för tipset

Martinaa skrev 2010-01-28 21:24:55 följande:
    Bluebride:Har du hittat nån ny klänning till din tös än? Halens har visst en del sött :) www.halens.se/ProductList.aspx
  • Bluebride

hej tjejer. min egen dator har lämnat hem, den ska in på service imorrn, turligt nog har gubben fått hem sin dator så jag kan sitta vid den. håller på att rädda allt ur min gamla dator idag och lägger in på gubbens så länge. jobbigt med alla lösenord som man måste komma ihåg.

Grattis rapsbrud till jobbet.

Vill ha tips på frågor man kan ha i korsordet

Och

Tips vad man kan skriva i ett festprogram

• Bluebride

ska kolla det igen martinaa, tack för ledtråden

• Bluebride

välkommen hit

affepaffe skrev 2010-01-31 16:10:46 följande:
    Jag vill oxå gärna vara med! Vi gifter oss oxå den 15 maj och har en hel del kvar att fixa!
  • Bluebride

byter också till killens efternamn, det är bara 30 st i den släkten och minst 30.000 som heter som jag. Brorsan har fixat 3 st som kan föra namnet vidare

• Bluebride

Martinaa, det kan faktiskt ta upp mot 45 dagar innan du får hem klänningen Men kul är det. Jag väntar på min dotters andra näbbklänning, då den riskerar vara för liten den jag köpt, vill ha lite större också, hoppas någon av dem kommer passa i maj.

När ska man beställa hindersprövningen om man gifter sig i pingst?

• Bluebride

ja, men då får jag väl beställa hem den under veckan, det är ju lite drygt 3,5 månad kvar. Huu vad kort tid

Svar på tråden MAJ 2010 del 4