Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

ja 4 månader är inte långt eller 3,5 är det väl för de som gifter sig i början på månaden

• Bluebride

Ja, det är inte långt kvar nu

Ananias skrev 2010-01-25 17:41:22 följande:
    Bluebride- söt...men va är det du säger..3,4 månader...jösses...om 3,5 mån gifter jag mi alltså=)...hjälpemig=)
  • Bluebride

jag tar hans namn, det är ovanligt och mitt vanligt

• Bluebride

Nej, vi har vit, blå och lila och klänningen är faktiskt vit och blå och inte svart :)

snuttfia skrev 2010-01-25 20:16:12 följande:
    Bluebride, jag tycker den var söt :) Hade ni svartvitt tema eller hur var det? *senil* Tycker iaf att klänningen var både söt och tuff :)
  • Bluebride

jag har inte heller börjat med festhäftena och jag som ska skriva allt för hand, kanske ska börja skissa lite mer på dem, det enda som jag vet säkert är ju korsordet. Gästpresentationen kanske man kan spåna lite på.

• Bluebride

Behöver man väl inte, men det kan vara roligt. svägern hade det men inte brorsan

jaao skrev 2010-01-26 09:24:54 följande:
    Vad ska man ha med i festhäften? Behöver man sånna?usch, jag har verkligen nollkoll!Funderar över om jag ska skicka ut inbjudningarna före min födelsedag, efter den eller dela ut inbjudningarna på födelsedags festen. Om jag inte skickar innan finns risken att någon försäger sig men det känns lite tidigt...hmmmmmmmm
  • Bluebride

Menyn blir lite tråkig för vår del, består av älg med potatisgratäng och tårta

• Bluebride

tack för förslagen, får se vad svärmor komponerar ihop. Gubben ansvarar för maten

• Bluebride

glad att jag har min klänning, vet bara inte om den kanske måste sys ut nu

Svar på tråden MAJ 2010 del 4