• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • snuttfia

Fast på alla sidorna som säljer bubblor står det ju typ "räcker till hundratals vackra små bubblor", då lär det väl inte bli några jättebubblor? Tror vi ska ha bubblor också, men vi har inte pratat så mycket om det än...

Igår bestämde vi också oss för att bjuda in några till av sambons kompisar :) Tror det blir bra, lite mer liv på festen med några till i vår ålder. Fast nu måste jag iväg och handla några till papper till inbjudan då... Även om sambon hävdar att det går jättebra att maila hans kompisar med info, men det vägrar jag ;) Även om inte de bryr sig så gör jag det...

Igår missade jag utkörningen av min klänning med typ tre minuter, men idag ska vi hämta ringen iaf :)

• Fröken Strössel

Kommer nog köpa dessa istället:

www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=1070

Tyckte de var jättefina

Har även beställt små ceriserosa organzapåsar som jag ska lägga ris i.

Frågan är då hur många påsar respektive bubblor jag ska ha??

Stora beslut, haha

• Ananias

Jqa tror nog att något kort ska bli bra! Bubblorna måste ju hamna fint någon gång=)

• Fröken Strössel
    Ananias skrev 2010-01-23 18:45:10 följande:
    Jqa tror nog att något kort ska bli bra! Bubblorna måste ju hamna fint någon gång=)
    Det tror jag också

Jag beställde de från kortdesign nu, tror de blir fina med rosa band runt.
  • Martinaa

Haha, ja de var inte meningen att skrämma upp er nu. Jag tror säkert att ni kommer få massa fina kort!!

Hihi, sitter och klistrar och limmar med mina kort nu. Sååå kul att äntligen kunna montera ihop dem lite. Ett steg i taget...

• Fröken Strössel

Martinaa - Ja visst känns det mer verkligt när man fixar och håller på!

• Martinaa

Neeeej! Så tar limmet slut *yyyyl*

• Martinaa

Fröken Strössel skrev 2010-01-23 21:32:53 följande:

Nej vad irriterande!
    Hmm, hittade en annan limtub här som jag nog kan använda. Måste trycka så förbaskat hårt bara, så jag får ju ont i näven. Men vad gör man inte, haha!
  • Martinaa

Näpp, det limmer var inte alls bra. Det liksom "lyser igenom" pappret = fult. Får gå och köpa nytt (kollar och upptäcker att scrapbookbutiken är stängd just söndagar och måndagar!!) *gnäll* Jaja, nu ska jag sluta prata om lim, haha!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4