• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • majsan801

KLaaaaar jag är äntligen klar med våra inbjudningskort. Har äntligen lyckats lacka igen alla kuvert med. Imorgon åker de på lådan yes en sak till att bocka av. Nästa helg ska vi på bröllopsmässa och helgen efter det kommer toastmastern hit på middag så ska vi diskutera bröllopet. Börjar röra på sig...

• Hannaibröllopstankar

Herre jisses vad ni trycker på tangenterna, jag hinner ju inte ens läsa ikapp. Själv håller jag på med det sista till infobladet som ska med inbjudningskorten. Känns som att jag suttit här på BT dygnet runt senaste månaden och har den senaste veckan fått lite avsmak för det. Behövde nog en paus från all min hysteri, men n är jag tillbaks igen....

• Hannaibröllopstankar

Ja, det är ju så kul så att man går in för dit lite väl bra ibland.... Tur att det bara är en gång ;)

• Bluebride

märkte idag att min dotter har nästan växt ur näbbklänningen jag köpt till henne, så nu måste jag köpa en ny till henne.

• Angel2

Idag kom våra inbjudningar som vi har beställt.. JIPPIE!
    Så nu är det bara att skriva på dom och skicka ut dom.
    Och imorgon ska jag och kolla på klänningar.

Känns som om jag ligger efter med allt. Det är inte så länge kvar till Maj nu =)
    Och jag har inte gjort nå än.
    Dags att börja fixa festprogrammen.

• Bluebride

ja 4 månader är inte långt eller 3,5 är det väl för de som gifter sig i början på månaden

• gutebrud10

Hallå på er!

Har varit på Gotland i några dagar och inte varit inne på BT, mycket att läsa ikapp kan jag säga
    Kul att det går framåt för er alla och välkommna alla nya, kul att vi är så många.

Vi har träffat fotografen, tittat på ruinen och lokalen och provsmakat menyn. Allt var bara så perfekt, maten var supergod.
    Nu börjar vi längta men det får inte gå för fort då det är rätt mycket kvar att fixa.

Det var väldigt trevligt att komma "hem" o hälsa på familjen men tyvärr så bjöd de på kräksjuka så idag är hela familjen hemma o mår pyton, mindre kul då det är sambons födelsedag o allt men vi kan ju alltid planera tillsammans då

• Fröken Strössel

Idag har jag bokat en ny vigselförrättare. Vi hörde en del negativa saker om den vi redan bokat och kände att vi ville byta. Som tur var fanns det en annan som hade tid med oss när vi ville så nu känns det väldigt bra måste jag säga!

• Avalon75

Huj vad ni skriver!
    Själv har jag haft en välbehövlig paus från bröllopsbestyr, men har hittat sugen igen nu.
    Så; denna vecka skall ring beställas och kontakt med florist tas.
    Det här med florist känns knöligt. Jag var precis inne på en blomsteraffär och skulle handla lite tulpaner. Då hade den en bukett som var supersöt, såg precis ut som en prinsesstårta med en rosa ros på toppen. Den kostade 275 kr. Jag frågade vad samma bukett skulle kosta som brudbukett och fick efter lite funderande till svar; 695 kr. Är inte det lite galet...?

Svar på tråden MAJ 2010 del 4