Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

MAJ 2010 del 4

Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-18 22:11:36 följande:
    Det ser ut som att det lutar åt att jag beställer mina festhäften... Dyrt? Ja....men vet inte om jag reder ut det själv!?!
    Beställa festhäften? Kan man göra det? De ska ju fyllas med massa personlig information...??
  • Martinaa
    Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-19 12:03:59 följande:
    Vårt problem är nu bordsplaceringen. Jag vill tvunget ha runda (eller fyrkantiga) bord men det funkar med max 55 personer.... Jag ska iallafall tvunget ha det, får flirta med honom som har stället. Strunt samma om vi får ett minidansgolv
    I vårt fall kommer vi ha två små bord där dansgolvet ska vara, så man får duka undan de borden sen för just dansen. Kanske kan vara ett alternativ för er också??

Välkommen hit alla nya, kul att det hela tiden droppar in nytt folk! Vår lista börjar bli lång, 70 brudar! Tror ni vi kommer över 100 innan maj är här? Linn, Lenaed och Angel, ni är alla med på listan nu!

Var nere i stan med sambon idag och var inne på Glitter och provade en av deras tiaror, den var riktigt fin. Har länge spanat på en på nätet, så fick lite beslutsångest nu. Hm, när jag kikar på nättiaran nu så var den nog rätt lik den på Glitter, och den på Glitter var dessutom lite billigare, så springer nog och köper den nästa gång jag är i stan!

Förresten, var det Hillena som var ute efter diamantkonfetti? Hur gick det sedan? Här finns en del också. www.tiaror.se/ovrigt.htm
  • Martinaa

Hej o välkommen hit Sköldis!

Nä, jag har inte träffat prästen än. Tror inte man brukar göra det förrän någon vecka innan bröllopet.

• Martinaa
    majsan801 skrev 2010-01-19 18:00:20 följande:
    Jaoo ja jag vet inte heller hur jag ska klara av att alla tittar på mig. Därför ville vi ha ett litet icke kyrkligt bröllop men nu står vi här med 60 gäster kyrka och hela baletten. Hoppas bara att man inte ballar ur. Kommer tokböla det är ett som är säkert. Förstår inte hur jag ska kunna säga JA.
    Här är en till lipsill!! Jag känner ju klumpen i halsen bara jag ser bilder på andra brudpar typ, haha. Lyckades med nöd och näppe hålla tillbaka tårarna när min bror gifte sig för två år sedan, och det var inte illa med tanke på att hans brud då stod alldeles rödögd framme vid prästen.
    Antagligen kommer jag mitt i allt stå och blinka frenetiskt och titta upp i taket och se helt frånvarande ut, bara för att försöka koncentrera mig på annat, haha. Vill inte vända mig om och vara alldeles rödgråten ju... Men jag började ju storböla bara sambon friade till mig, så vet inte hur bra det kommer gå...
  • Martinaa

Välkommen hit Bara av nåd. Du är upplagd på listan nu! :)

• Martinaa

a n n a:
    Usch va tråkigt med massa negativ respons! Varför kan inte folk få ha sina bröllop som de själva vill utan att folk ska komma och tycka och lägga sig i? Har läst massa trådar med liknande exempel och reaktioner
    Jag tycker ni har det superbra! Vill man inte närvara så behöver man inte, punkt slut!

Bluebride:
    Jasså, dina gäster kanske väntar till sista sekund

• Martinaa
    pingst2010 skrev 2010-01-19 19:39:20 följande:
    Jag glömde säga att nu är mina inbjudningar oxå klara , ska bara skickas iväg till helgen. Bild finns i galleriet, vad tycker ni?jag själv är jättenöjd efter allt jobb!!
    Förstår att du är nöjd! Urtjusiga!! *tumme upp*
  • Martinaa

Snuttfia:
    Kan ni inte bara bjuda in detta extra paret också då? Utan att för den delen stryka ditt gamla kompispar??

• Martinaa

Cia:
    Härligt!!! Va bra att ni fick som ni tänkt från början.

EmMagnus:
    Haha, ja vi är rätt tjötiga av oss vi maj-brudar, hahaa.

Hade tänkt klippa lite hjärtan till inbjudningskorten nu ikväll, men har bara fått ut tre stycken. Fastnade framför So u think u can dance och BT :P
    Imorgon ska jag och sambon till Göteborg för att kolla på Avatar 3D och då ska jag kika in på In-Ex och köpa lite papper och andra pysselgrejer

• Martinaa

Välkomna hit Rapsbrud och Emsan! Varför har du inte pratat förrän nu Emsan?? Självklart bättre sent än aldrig, blev bara lite nyfiken
    Ni är båda upplagda på listan nu iaf! :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4