Puuuh! Nu är det min tur att säga "herregud va ni skriver!!" SEX sidor sen jag kollade sist! Typ sextio inlägg, my god!
Då ska vi se hur mycket jag kommer ihåg att svara på!
Snuttfia:
Jättefin klänning. Ska bli kul att se den på!
Ang bilden som inte funkade, det kan inte vara så att den innehåller å, ä eller ö i filnamnet? Eller mellanslag eller nåt annat konstigt tecken som BT inte gillar? Jag har ingen aning, för jag har aldrig laddat upp nån bild här, men bara en gissning.
Emsan:
GRATTIS i efterskott på födelsedagen!!
Berätta mer om Zumba! Såg en töntig tv-shopsreklam men blev ändå lite nyfiken då jag själv gillar dans. Är det verkligen träning? Går man ner i vikt av det??
Jag skulle behöva komma igång och träna också, sån soffpotatis som jag är (eller dataskrivbordsstolspotatis snarare...). Hade gärna minskat några centimeter runt midjan, men främst för att må lite bättre. Som det är nu är jag trött jämnt men sover jättedåligt. Imorse vaknade jag klockan fem och kunde aldrig somna om
Fast sen är det ju det där med klänningen som är beställd nu, får ju inte minska för mycket för då kommer ju inte klänningen passa, haha.
Ang festhäften så gör jag också dem själv. Dels för att jag är för mycket kontrollfreak för att överlåta det till nån annan, men också för att jag tycker det är hur kul som helst att pilla med! :D
Tror jag har skrivit listan nån gång tidigare, men för nya och för nyfikna (Jaao??) så innehåller vårt häfte följande:
* Välkomsttext med löstagbar lapp att lämna till värdparet där man kan anmäla sig för tal, spex eller liknande.
* Presentation av värdparet
* Meny
* Bröllopsbingo (ni kan sno mitt här om ni vill www.martinaa.se/upload/bingo.doc )
* Presentation av brudparet
* Bruden om brudgummen (godaste maten han lagar, han är som snyggast när han... osv) och vice versa.
* % av gästerna (tex 53% av gästerna är män, 38% av gästerna är gifta, 12% av gästerna har gått i skola med bruden eller brudgummen, 3% av gästerna har åkt Vasaloppet etc).
* Egenkomponerat sökord med bröllopstema
* Ordlista med dialektala uttryck då våra släkter kommer från två olika landskap
* Anslagstavla med lite skojiga citat och bilder
* Bildcollage på brudparet, stora som små.
* Egenkomponerat korsord ^^
* En tidslinje över vårt gemensamma liv. Från första mötet, första kyssen, flyttade ihop, förlovning, frieri osv.
* Ett uppslag än så länge oklart. Eventuellt äkenskapsordlista samt bilder från möhippa & svensexa, eller lämnat till värdparet om de vill lägga in nåt.
* Intervju med brudens föräldrar med deras bröllopsfoto
* Intervju med brudgummens föräldrar och deras bröllopsfoto
* Bordsplacering och gästpresentationer
* Tack-sida med tack till föräldrar, brudnäbb, värdpar och andra inblandade samt gästerna! :)
Så, det var allt!
Har massa mer att skriva om men det får vi nog ta imorgon. Blev alldeles för långt inlägg som det är, haha. Gonatt på er!