• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Rapsbrud

Vet ni vad? Imorgon är det precis 100 dagar kvar tills det är bröllopsdags för mig och älsklingen! Imorgon har vi även varit tillsammans i 7 år, varav 2 år förlovade. Längtar till imorgon och till maj...

• Hillena

Härligt Rapsbrud! Hoppas ni får en underbar dag tillsammans imorgon!

Jag längtar till på fredag för då är det exakt 4månader tills vi gifter oss, såå spännande!

Snuttfia; jättefin klänning. Vad kul att ha den hemma. Själv hyr jag klänningen och får hämta den först dagen innan bröllopet, men det känns hur bra som helst det med!

Pettan; kul med så mycket bidrag, det var verkligen gulligt gjort! Själv får vi hjälp med en del av alkoholen och det är jag superglad för! Tårtan bakar svärfar och mammas vän ska göra min bruduppsättning så där sparar vi många slantar och är väääldigt tacksamma över det.

Skrev ut hindersprövningen så nu ska den skrivas nästa vecka för att sedan skickas iväg så vi kan boka av det med.

Fröken Strössel; spännande med secret-box. Tror också jag vill göra det för min blivande man...får se om jag törs bara hahaha

• Rapsbrud

Hillena - Tack! Vi ska äta på en mysig restaurang på kvällen så det blir nog trevligt.

Har också funderat på secret-box, vet att det skulle bli en väldigt uppskattad morgongåva... Vet att tjejen som ska ta våra bröllopsfoton tar såna bilder också, men jag får nog fundera lite på det. Är lite fundersam på att ge en morgongåva som är så hemlig & privat liksom... Det är klart det är meningen att det ska vara en personlig gåva, men hur ofta kommer han ta fram och titta på den liksom? Haha nu bara tänker jag högt här

• 1 Grevinnan

Äntligen är både bröllopstårtan och prästen bestämd och beställd!

• Fröken Strössel

Rapsbrud - Så har jag också tänkt, att det kanske är bortkastat för att man inte riktigt kan göra någonting med de. Men jag bestämde mig ändå för det och tror att det kommer vara en fint minne både för killen och för mig. Roligt att ha kvar och så om några år och två barn typ kan jag ta fram de och kolla vilken het puma jag var en gång i tiden haha

• Rapsbrud

Fröken Strössel - Haha precis så tänkte jag också, eller snarare att han kan se om några år vilken pudding man var... Det är ju inte direkt så man sätter upp bilderna på väggen och visar alla som kommer p besök liksom. I och för sig kan jag tänka mig att man styr rätt mycket själv vilken sorts bilder man vill ha och att ta fina bilder på sig själv är säkert jätteroligt... Får man fråga vad man får betala för det, har inte riktigt koll på det?

• Hannaibröllopstankar

En kompis till mig har secretbox med lite mer diskreta bilder, och dom har dom på väggen i deras sovrum. Dem är verkligen jättefina och inte porriga alls.

• Bluebride

jag tror jag har vrickat tre av tårna på vänsterfoten

• Fröken Strössel

Rapsbrud - Det paket jag bokat kostar 3000kr. Då ingår styling, fotografering i ett fint hotellrum (ca 2 timmar totalt) och ett album med 14 bilder. Vill jag köpa fler bilder eller få de digitalt kostar det 75-100kr per bild. Jag kollade med lite olika fotografer och det verkar ligga mellan 2500 - 4000 för liknande paket.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4