• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Megi

Måste bara berätta ett jag har köpt MIN klänning! Det blev ingen Kina-klänning utan en äkta demetrios =) LOVE LOVE IT!

• Ananias

snuttfia- det kommer inte upp någon bild påd en länken???

• Ananias

jo nu fick ja uopp en bild..skitsöt klänning

• Tattoo82

ananias - Jättefin ring!

martina - Haha! Jag tror nog de kommer fram ändå. Kuverten slängs nog rätt fort också...

Vilken beslutsångest jag fick om det där med hotell nu. Grejen är att m2bs marskalk gifter sig helgen före 45 mil härifrån så vi kommer sova borta hela den helgen och lämna barnen hemma. Kanske skönast att få vara hemma dagen före vårt eget bröllop ändå...

• Fröken Strössel

snuttfia: Vilken fantastiskt söt klänning!

Martina: Jag känner igen mig i det där Men som sagt, de kommer fram ändå och du har ju assnygga inbjudningskort och det är det viktigaste!

• Bluebride

hej tjejer. min egen dator har lämnat hem, den ska in på service imorrn, turligt nog har gubben fått hem sin dator så jag kan sitta vid den. håller på att rädda allt ur min gamla dator idag och lägger in på gubbens så länge. jobbigt med alla lösenord som man måste komma ihåg.

Grattis rapsbrud till jobbet.

Vill ha tips på frågor man kan ha i korsordet

Och

Tips vad man kan skriva i ett festprogram

• Martinaa

BlueBride:
    Min lista över vårt festprogram finns i inlägg 879 på sidan 88!

• Hannaibröllopstankar

Lika aktiva som vanlig här ja...

Nu har även våra svar börjat trilla in, känns jättekul och vi har fått så mycket beröm för inbjudan. Vi har skickat med en länk på olika övernattningsmöjligheter (bed and breakfast, vi gifter oss i skogen mitt i ingenstans typ) och får nu höra att alla verkar vara fullbokade sen länge av andra. Detta känns juu givetvis lite sådär för oss, men jag har bestämt mig för att släppa det, kan ju inte göra så mycket åt det. Det finns ju dock fler övernattningsmöjligheter lite längre iväg för dom som vill (2-3mil) och man kan ju dela taxi på 2 par iallafall.

• Bluebride

ska kolla det igen martinaa, tack för ledtråden

• DooDoo

Hej!

Hoppas jag få vara med här.
    I fredags bokade vi kyrka den 15 maj så nu har vi rätt mkt att hinna fixa innan dess

Brudklänning är redan här hemma och underkjol är beställd och betald idag!
    Nu är det "bara" resten kvar.

Hoppas man kommer hinna med eller rättare sagt komma ihåg allt som ska ordnas till bröllopet mellan jobb och dagishämtningar!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4