Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Vad roligt, jag förstår att det var kallt.
Karin längtar skrev 2010-01-31 20:19:16 följande:
[/citat]
Välkommen hit
loveyoutoo: välkommen och grattis till kommande bröllopet! Kommit långt i planeringen?
Vad roligt, jag förstår att det var kallt.
Karin längtar skrev 2010-01-31 20:19:16 följande:
Jag slår dig med hälften blivande fru eriksson vår festlokal kostar endast 350:- och vi får tillgång till den dagen innan utan att betala något för det.
In är det ett pianostyckte från filmen agnes cecilia, får gåshud när jag hör den, den är så vacker. Skulle gärna sätta ut en länk om smakprov men den är i min datorn som är paj, men jag har sparat länkarna i denna dator men den ligger inte där den ska, så det får vänta.
Ut är värre, men kanske ronja rövardotter, dock inte på orgel för jag personligen tycker det låter hemskt, skulle gärna vilja ha någon som spelar den på tvär eller blockflöjt, men vet ingen som kan ställa upp.
lycka till Giz83
hej tjejer. jag har fixat en större näbbklänning till min lilla tjej, kan vara för stor, men vi får väl se. Bra att ha någon i reserv, hoppas någon av dem jag har köpt passar, annars får man väl ge sig på jakt någon vecka innan.
Grattis. Vann förut på en mässa också, men det blev missförstånd till slut och jag fick aldrig användning av det :(
Giz83... helgen efter kom vi bjuda hit dem som inte kan närvara på festen på knytis, men de får gärna närvara vid vigseln.
Vår präst har inte hört av sig alls, så jag har ingen aning. Undrar om vi får samma präst som döpte vår dotter.
Grattis, alltid kul att vinna
Ska till bröllopsmässa på söndag, om det går pga den här jäkla snön. vill få hit min tärna också, men det är ju inte så lätt
Ha ha, det där med Bh storlek kommer jag ihåg, har kollat mig också hos någon som kan. 70E, vad är det för jäkla storlek? ska jag köpa någon sån kostar det mer än vad jag har råd med.
Vi har fått väldigt dålig respons på inbjudningarna. Vid jul så pratade gubbens familj om det, men det är ingen som sagt "JA", får se vid OSA om det. Min brors familj är likadant.
Hade tärnan här under helgen och vi hade jättekul när vi prövade min klänning, och hade ett helsike att få den på plats med tanke på den ballong underkjolen man hade också Och hennes, där banden till korsettryggen var jättelånga, hon kommer nog kapa dem på hälften, kommer säkert räcka. Sen skulle vi på bröllopsmässa igår, första som hände var att tåget var inställt och det skulle komma bussar, vi väntade i 20 minuter, kom ingen buss, så då var vi tvugna att be min kille som vi inte skulle missa hela mässan att köra oss, typiskt när vi ändå köpt biljett, så vi ska reklamera dem, ska de ha ersättningsbussar får de fan gå i tid. Saknar henne är faktiskt, vi hade så kul och hon kände att detta var behövligt. Så vi ska försöka se till att hon kommer till oss 1gång/månad, hon har det så struligt i sitt äktenskap, gubben hennes märkte när hon kom hem igår att hon var mycket gladare och piggare, så nu kanske han kan tänka om. Hon finns föresten här på BT som tärnsnäckan (mitt påhitt ha ha)