• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

vi får se vilken klänning hon passar i maj.

God natt tjejer

KatjaB skrev 2010-01-25 22:18:28 följande:
    bluebride: åh, vad söt klänningen är! den där gillade jag nog personligen mer än den andra.. hur gullig som helst
  • Bluebride

Vi blir 35-50 personer och jag har väl lagt ut 8-10.000 vi behöver väl kanske ca 2-3.000 till

• Bluebride

Blir nog ingen stor matkostnad, då svärfar (plast) är jägare och skulle skjuta en älg idag

• Bluebride

nej något sånt mail har inte jag fått

KatjaB skrev 2010-01-26 16:23:39 följande:
    din blivande man kanske tom får en inbjudan med tid och plats till själva bröllopet
    Hörrni tjejer, har ni också fått mail från någon på tv4 som ska göra ett program typ som halvåtta hos mig, fast med bröllop. 4 brudar ska gå på varandras bröllop och betygsätta. Fick ett mail nyss.. lät ju lite kul, även fast jag skulle bli lite nervös för att bli betygsatt, hehe
  • Bluebride

haha. ja det är verkligen ett lyxhus, 7 r o k å det passar verkligen ute på landet.

giz83 skrev 2010-01-26 17:45:50 följande:
    bluebride: ooooooohhhhh de huset va snyyyggt!!! jag vill också ha!!!!!
  • Bluebride

ja jag gillar det också

Ok, varför flyttar ni ert datum?

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-26 20:10:18 följande:
    bluebride vilket härligt hus, älskade planlösningen på det. Och en stoooooor förändring i våra planer, vi flyttar fram bröllopet till i sommar istället. Det blir den 28/8-10 istället åh längtar...
  • Bluebride

tack sundance.

Fick inte dotterns klänning, någon bjöd över, den gick ut så tidigt imorse så jag tittade aldrig. Får försöka igen.

Har ramlat två gånger idag så jag är rätt mör. Första gången på förskolan, var så halt på golvet å jag gjorde illa småtårna på vänster fot och andra gången ute i källartrappen när jag skulle ta ner vagnen, är ju inga trappsteg pga den här jävla snön.

• Bluebride

stackars dig sockersmulan, jag fasar för dagen då min mamma går bort och är en av anledningarna att jag vill gifta mig, så hon får se det

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)